Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 21:59   #701
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Takk, og så minner jeg om at de øvrige 207 er nokså feminine.

Selvsagt. Det skulle jo bare mangle? Særlig , , , , , og , for å ta et litt tilfeldig utvalg fra hurtigmenyen.

Gammel 16-12-08, 22:01   #702
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er sikkert umulig å lure på dette uten å virke totalt humørløs, men hvorfor er den smileyen umandig? :faktisk litt forvirret:

Fordi hvis det er en mann så ser den homo ut.

Ben "bare delvis politisk korrekt" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:03   #703
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tror det var reaksjonen, heller enn akkurat smiliens utseende, som frembragte Esmes kommentar.

Ok, litt mindre forvirret nå. Men bare litt. :what else is new?:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:03   #704
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal gå med på at er ganske feminin.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:04   #705
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Og

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:05   #706
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Fordi hvis det er en mann så ser den homo ut.

Ben "bare delvis politisk korrekt" Murphy

Nei, du tenker på denne:

Gammel 16-12-08, 22:06   #707
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øi. Yndlingssmileyen min.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:06   #708
Frantzen
Passiv

Standard

Og denne:

Ikke rask nok der. Derfor slenger jeg på at den også kan virke homo.
Men det er sikkert sjikkeli lite PK.

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:06   #709
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Selvsagt. Det skulle jo bare mangle? Særlig , , , , , og , for å ta et litt tilfeldig utvalg fra hurtigmenyen.

Med mindre du drar fram halvparten av 215 smilyer som er mandig, så vil det for alltid være PK å være kvinne her.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:06   #710
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herremin, dere fjaser jo fortere enn jeg kan skrive. Er det meningen at man skal quote også, nå?

er yndlingen min. Og aC, seff.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:07   #711
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Du har jo gitt meg pes for også. Enda det fins hannkatter også.

Gammel 16-12-08, 22:07   #712
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg synes denne er feminin:
Og denne: : outer meg som rødstrømpe:

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:08   #713
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med mindre du drar fram halvparten av 215 smilyer som er mandig, så vil det for alltid være PK å være kvinne her.

Here we go again.

Må det være enten mandig eller kvinnelig? Er det ikke egentlig like greit at de aller, aller fleste er kjønnsnøytrale?

Gammel 16-12-08, 22:08   #714
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Og jeg har til alt overmål en høygravid kvinne som min avatar. Så kom ikke her.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:08   #715
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har skrevet hva jeg mener om saken (se quote ovenfor) og jeg ser ikke noe som vitner om at jeg får ufortjent motbør. Jeg lurer heller på hvorfor jeg får mer motbør enn mange andre for samme type oppførsel. Jeg mener at det er det tråden i hovedsak har handlet om, men jeg ser at du mener at den egentlig handler om noe annet. Hva, er jeg mer usikker på.
Og ang.Smilefjes-kommentaren, så ser jeg at du har rett. Jeg forstår likevel ikke at det var noe å over? Hun sa, som en spøk, antar jeg, at hun var en smisker, og jeg kalte det for en smiskestrategi. Også som en spøk. Hvis ikke smilefjes selv tar det ille opp, er det vel ingen grunn til at du skal gjøre det? Aner jeg et lite forsøk på oppvigleri?

Oppvigleri. Kult ord. Så til saken: Jeg ser du skriver over at du ikke syns du får ufortjent motbør, men min hukommelse går litt lenger enn som så. Men for all del, da er du jo i det minste klar over hvordan dine utspill virker på andre. Akkurat hva som var hovedfokus i tråden kommer vel litt an på hvordan man ser det - man diskuterte jo flere aspekter rundt emnet. Min kommentar var ment å poengtere at jeg ikke hadde samme oppfatning som deg hva som var hovedtemaet, slik jeg ser det var det vel heller et tema med variasjoner.

Og jeg mener det kan være riktig å reagere på andres oppførsel mot en bruker, selv om denne ikke går direkte ut selv. Uten tvil.

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Her er ett nek ihvertfall.

Nei, jeg syns ikke du er et nek lenger. Du har avansert kraftig på nek-stigen siden jeg først ble "kjent med" deg.

Gammel 16-12-08, 22:09   #716
Slettet bruker
Passiv

Standard

Here we go again.

Må det være enten mandig eller kvinnelig? Er det ikke egentlig like greit at de aller, aller fleste er kjønnsnøytrale?

Kjønnsnøytral?
Skjønner ikke begrepet?
Lever vi ikke i en verden hvor alt roterer rundt motpunktene mann og kvinne mener du? :forvirret:

Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 22:10   #717
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

40 % mannekvote blant moddene nå! :brenner ph-en:

Gammel 16-12-08, 22:10   #718
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og her sitter jeg, med en deilig Laphroaig. Det er deres skyld.

Gammel 16-12-08, 22:10   #719
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du har avansert kraftig på nek-stigen siden jeg først ble "kjent med" deg.

Blitt mer nek, altså?

Gammel 16-12-08, 22:11   #720
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

er yndlingen min. Og aC, seff.

:to fluer i en smekk:

Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.