Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er bhg stengt på lille julaften?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 00:50   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er bhg stengt på lille julaften?

Ja vår er det. Dei skal ha nissefest.

Gammel 17-12-08, 01:24   #2
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er barnehagen åpen. Den er også åpen både jul og nyttårsaften frem til 12 dersom det er mer enn 2 barn som er "påmeldt". Så at den ble stengt julaften i år så da har de nok ikke fått nok barn.

Gammel 17-12-08, 10:59   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

På lillejulaften? Jeg kjenner jeg hadde blitt sur om vår barnehage skulle hatt det den dagen. Det er jo mange som har fri og som dermed går glipp av den.

Gammel 17-12-08, 12:42   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Så koselig! Det synes jeg hørtes ut som en fin ting å gjøre for de barna som skal i barnehagen lillejulaften.

Storebrors barnehage har åpent lillejulaften, stengt julaften, åpent to dager i romjula samt 2. januar. De tar vel forbehold om behov, for vi må si fra om barna kommer eller ikke.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 18:20   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Så koselig! Det synes jeg hørtes ut som en fin ting å gjøre for de barna som skal i barnehagen lillejulaften.

.

Joda, det er sikkert koselig, men jeg syns dette er en markering man bør ha slik at alle får vært med. Derfor er jeg glad for at vår barnehage legger denne festen slik at de aller fleste har mulighet til å få være med.

Vi har heller pleid å gjøre andre koselige ting med de barna som er i barnehagen på lillejulaften.

Gammel 23-12-08, 00:47   #6
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

.

Ja veldig koselig. Mine har ikkje pleid å være i bhg vesle juleeftan men i år skal dei dit (største er skolegutt så han har fri) pga at det er nissefest, dei gleder seg veldig.

Gammel 23-12-08, 15:06   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Nei det er den ikke. Stengt fra i morgen og frem til 5 januar.Kommunal barnehage.
Samme gjelder den jeg jobber i som er privat.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.