|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Hos oss har vi vanlig åpningstid lillejulaften. Stengt julaften og nyttårsaften. Åpent i romjula mellom 8.30 og 14.30.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Jeg tror den er åpen, men minsten skal ikke være der i jula så jeg har egentlig ikke satt meg inn i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Begge gutta sin barnehage, og min egen barnehage, er åpen på lille julaften. Lillemann sin barnehage er kommunal, Storebror går i foreldredrevet barnehage og jeg jobber i barnehage som er privat drevet.
![]() |
#25 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Barnehagen er åpen på lille julaften og til 12 på julaften. Det er ikke mange barn i barnehagen på lille julaften da, og vi følte oss som verdens verste foreldre det året vi hentet LilleVenn til vanlig tid. Hun var det eneste barnet som var igjen...... I år har vi fri |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?barnehagen har vanlig åpningsdag på lille julaften. Er også åpen i mellomjula - men da i en sammenslått variant (Ledelsen i vår barnehage er også ledelse i en nabobarnehage, så da slåes disse sammen)
![]() |
#27 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Åpen som vanlig dag lillejulaften, og i mellom jula... Stengt julaften... Privat bhg...
![]() |
#28 |
Erfaren
|
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?1. Skolen stenger den 19, men SFO har åpent både lille og julaften. Julaften oppe til 12.
![]() |
#29 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Bhg til Snuppa er også åpen lille julaften og i romjulen. Ikke julaften og nyttårsaften.
![]() |
#30 |
Tatt på
|
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Vår barnehage er bare stengt på de røde dagene. Ettersom det ikke var barn som skulle komme verken julaften eller nyttårsaften, så valgte de å stenge de dagene.
![]() |
#32 |
Javel
|
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Her er barnehagen åpen. Den er også åpen både jul og nyttårsaften frem til 12 dersom det er mer enn 2 barn som er "påmeldt". Så at den ble stengt julaften i år så da har de nok ikke fått nok barn.
![]() |
#34 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Privat familiebhg. Stengt i 2 uker i jula. Stengt 5 uker om sommeren.
![]() |
![]() |
#35 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Vår bhg har ikke stengt.
![]() |
#36 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Jeg jobber i privat bhg og den er stengt f.o.m. 24.12 t.o.m. 01.01.
![]() |
#39 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?
På lillejulaften? Jeg kjenner jeg hadde blitt sur om vår barnehage skulle hatt det den dagen. Det er jo mange som har fri og som dermed går glipp av den.
![]() |
#40 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?
![]() |
|
|