|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nygift
|
![]() Er bhg stengt på lille julaften?Det er den nemmelig her, noe som faktisk passer utrolig dårlig, da det er den mest travle dagen på jobben gjennom hele året.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Nope, de har åpent på julaften her også, til 12.
![]() |
#4 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Her er barnehagen åpen hele dagen. Privat barnehage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Åpen hele dagen, kommunal barnehage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Åpen hele dagen, privat barnehage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Åpen privat bhg.
![]() |
#11 |
villende
|
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Åpen lille julaften og på julaften frem til 12 (hvis det er barn som skal i barnehagen den dagen.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Ja. Vår bhg har siste dag 19. desember og åpner igjen 5. januar og det er helt greit |
![]() |
![]() |
#18 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Åpen lillejulaften hele dagen og julaften fram til tolv, i romjula hvis det er behov. Kommunal barnehage.
![]() |
#19 |
nygift
|
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Ja det er ikke veldig mange som har stengt da, det er ganske irriterende faktisk, når man skal ha en 10 timers arbeidsdag og må ha barnevakt, når man egentlig har betalt for den!
![]() |
#20 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Er bhg stengt på lille julaften?Barnehagen har normal åpningstid helt fram til julaften. Da stenger den klokka 12. Normal åpningstid også de ikke-røde dagene i mellomjula som faller på hverdager. Nyttårsaften åpåent fram til 12. Kommunal. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|