|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Borte
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Hva betyr egentlig "strøypet"?
![]() |
#162 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Husker vi hadde et strøypehalsbånd til bikkja en gang. Et som strammer til rundt halsen om de trekker for hardt. Må legge til at det ble lite eller aldri brukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Borte
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Så strømpene er strupet godt? Kan man strupe strømper? :kikker på sokkene sine:
![]() |
#164 |
Pauset
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!
Eller mente han feministene? At de har sine begrensninger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
intro
|
Bare hvis man har fotballegger.
![]() |
![]() |
#166 |
Borte
|
Men det gir jo ingen mening? Eller?
![]() |
#167 |
Borte
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Små pupper og tykke legger er altså ikke greia?
![]() |
#168 |
Pauset
Jeg har A og B-cup når jeg ikke ammer. Nå er det A og C-cup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Han mente at når vi først var strømpet, så var vi godt strømpet, jeg gjetter på at den mest logiske oversettelsen er "når de først husker at de er feminister er de jaggu hardcore". Tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Pauset
På lærerskolen ville de tatt tak i dette som en uklar setning, da det ikke er tydelig ut fra leddsetingen hva de viser tilbake til. Er det De eller er det strømpene det menes.
Er man strømpet? Spesielt ord. Ja feilskriving kan føre til så mangt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Borte
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Både rødstrømpe og feminist er æresbetegnelser for meg som er født langt ut på 70-tallet altså, så hvis det var ment å være fornærmende så var det skivebom. Det med puppene deriomot.
![]() |
#172 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg blir litt usikker på Fargo. Enten er du "morsom" eller så er du ganske fordomsfull og gjemmer deg bak morsomheter. Akkurat det synes jeg er en feig måte å diskutere på.
![]() |
#174 |
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
Fargo er derimot ikke like bra i forumet...
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Bør lage seg en tittel selv
|
En søster i ånden.
![]() |
#178 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg prøver jo alltid å bli litt bedre. Håpet er at du kanskje kan utdype den der litt, slik at jeg kommer meg litt på vei. Kan du det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Epikur
|
![]() Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!Jeg tror du faller i den fella mange av oss kan gjøre. Når man føler seg litt truffet, eller ikke helt fikk til den snerten man ønsket, ikke traff helt og kom i utakt, så kan bli frekk uten å være morsom. (been there, mange ganger) Og så generaliserer du og gjør narr uten varme eller ekte engasjement og da er det ikke noe morsomt. Når man tøyser med sosionomdamene i SV så er det veldig forskjell på om man gjør det med kjærlighet og varme eller forakt. Når man kjenner Aud og Ruth og vet at bak den håpløse assymetriske sveisen og de latterlige lag på lag-klærne fra UNO så ligger det ekte engasjement, kunnskap og ståpåvilje for hvem det nå er det jobber for (som oftest fattige, ungdom, rusmisbrukere el.) så er det mer godslig, liksom. Mens det skinner gjennom at du synes Aud og Ruth er teite, og da er det ikke noe koselig at du gjør narr av sveisen og rødvinen attpå.
![]() |
#180 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå spurte jeg ikke deg, fordi jeg visste hva svaret kom til å bli, men uansett skal du ha takk for det gode svaret. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|