Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-08, 14:01   #161
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My sister is a rap-music-video-babe. NB! dop, gønnere og halvnakne damer!

Hva betyr egentlig "strøypet"?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:03   #162
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hva betyr egentlig "strøypet"?

Husker vi hadde et strøypehalsbånd til bikkja en gang. Et som strammer til rundt halsen om de trekker for hardt. Må legge til at det ble lite eller aldri brukt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:04   #163
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så strømpene er strupet godt? Kan man strupe strømper? :kikker på sokkene sine:

Gammel 17-12-08, 14:05   #164
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Eller mente han feministene? At de har sine begrensninger?

Gammel 17-12-08, 14:06   #165
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare hvis man har fotballegger. Jeg har A-/B-cup når jeg ikke ammer, men veldig slanke ankler.

Og så lurer jeg på om jeg skal ta meg en tur i en undertøysbutikk snart for å få konstatert at min rette størrelse ikke er 75 A, men 60 D eller noe i den dur.

Gammel 17-12-08, 14:07   #166
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Eller mente han feministene? At de har sine begrensninger?

Men det gir jo ingen mening? Eller?

Gammel 17-12-08, 14:08   #167
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Små pupper og tykke legger er altså ikke greia?

I dag må man virkelig ha selvironien i orden.

Gammel 17-12-08, 14:08   #168
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Bare hvis man har fotballegger. Jeg har A-/B-cup når jeg ikke ammer, men veldig slanke ankler.

Jeg har A og B-cup når jeg ikke ammer. Nå er det A og C-cup.
Anklene er ok, og neglene likeså.

Gammel 17-12-08, 14:09   #169
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han mente at når vi først var strømpet, så var vi godt strømpet, jeg gjetter på at den mest logiske oversettelsen er "når de først husker at de er feminister er de jaggu hardcore". Tror jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:12   #170
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

De var sene om å få på seg strømpene i dag gitt, men så er de til gjengjeld strøypet godt.

På lærerskolen ville de tatt tak i dette som en uklar setning, da det ikke er tydelig ut fra leddsetingen hva de viser tilbake til. Er det De eller er det strømpene det menes.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Han mente at når vi først var strømpet, så var vi godt strømpet, jeg gjetter på at den mest logiske oversettelsen er "når de først husker at de er feminister er de jaggu hardcore". Tror jeg.

Er man strømpet? Spesielt ord. Ja feilskriving kan føre til så mangt.
Så når de først er skodd, så er det skodd godt ja.

Gammel 17-12-08, 14:12   #171
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Både rødstrømpe og feminist er æresbetegnelser for meg som er født langt ut på 70-tallet altså, så hvis det var ment å være fornærmende så var det skivebom. Det med puppene deriomot.

Gammel 17-12-08, 14:23   #172
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir litt usikker på Fargo. Enten er du "morsom" eller så er du ganske fordomsfull og gjemmer deg bak morsomheter. Akkurat det synes jeg er en feig måte å diskutere på.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:23   #173
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fargo er en forbannet bra film.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:25   #174
to hen
***al-logisk

to hen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Fargo er en forbannet bra film.

Fargo er derimot ikke like bra i forumet...

Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:30   #175
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen problemer med Fargo i forumet or Fargo the movie. Han likte vitsen min.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:31   #176
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen problemer med Fargo i forumet or Fargo the movie. Han likte vitsen min.

Din tøs.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 14:39   #177
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En søster i ånden. Skremmern faller også for all smiger.

Gammel 17-12-08, 15:03   #178
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av to hen, her.

Fargo er derimot ikke like bra i forumet...

Jeg prøver jo alltid å bli litt bedre. Håpet er at du kanskje kan utdype den der litt, slik at jeg kommer meg litt på vei. Kan du det?

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-08, 15:15   #179
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror du faller i den fella mange av oss kan gjøre. Når man føler seg litt truffet, eller ikke helt fikk til den snerten man ønsket, ikke traff helt og kom i utakt, så kan bli frekk uten å være morsom. (been there, mange ganger) Og så generaliserer du og gjør narr uten varme eller ekte engasjement og da er det ikke noe morsomt. Når man tøyser med sosionomdamene i SV så er det veldig forskjell på om man gjør det med kjærlighet og varme eller forakt. Når man kjenner Aud og Ruth og vet at bak den håpløse assymetriske sveisen og de latterlige lag på lag-klærne fra UNO så ligger det ekte engasjement, kunnskap og ståpåvilje for hvem det nå er det jobber for (som oftest fattige, ungdom, rusmisbrukere el.) så er det mer godslig, liksom. Mens det skinner gjennom at du synes Aud og Ruth er teite, og da er det ikke noe koselig at du gjør narr av sveisen og rødvinen attpå.

Jeg tror det er det som gjør det.

Gammel 17-12-08, 15:24   #180
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg tror du faller i den fella mange av oss kan gjøre. Når man føler seg litt truffet, eller ikke helt fikk til den snerten man ønsket, ikke traff helt og kom i utakt, så kan bli frekk uten å være morsom. (been there, mange ganger) Og så generaliserer du og gjør narr uten varme eller ekte engasjement og da er det ikke noe morsomt. Når man tøyser med sosionomdamene i SV så er det veldig forskjell på om man gjør det med kjærlighet og varme eller forakt. Når man kjenner Aud og Ruth og vet at bak den håpløse assymetriske sveisen og de latterlige lag på lag-klærne fra UNO så ligger det ekte engasjement, kunnskap og ståpåvilje for hvem det nå er det jobber for (som oftest fattige, ungdom, rusmisbrukere el.) så er det mer godslig, liksom. Mens det skinner gjennom at du synes Aud og Ruth er teite, og da er det ikke noe koselig at du gjør narr av sveisen og rødvinen attpå.

Jeg tror det er det som gjør det.

Nå spurte jeg ikke deg, fordi jeg visste hva svaret kom til å bli, men uansett skal du ha takk for det gode svaret.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:53.