Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-08, 10:05   #61
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Ingen har nevnt meg??? Jeg har vært her i flere måneder, og er enda akk så ubemerket?

Jaja - jeg er alltid enig med Allium i det som er viktig for meg virker det som. Også er jeg enig med aC mange ganger når det er noe morsomt.

Iset og jeg er nok ganske enige om mat, også Albertine.

Og Skilpadda er jeg enten enig med fra før av, eller så blir jeg enig mens jeg leser det hun har skrevet - hun har et retorisk talent av dimensjoner.

Også er det mange, mange jeg er enige med litt her og der.
Også er det noen favorittskrivere som jeg fryder meg over innleggene til om jeg er enig eller ikke. Ulvefar feks.

Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 10:06   #62
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fornøyd om jeg er enig med meg selv.

Jeg er ofte enig med Teo, Skilpadda, Alfa, Adrienne, Maxi, Polyanna, Ru og Kasia. Jeg er veldig lik Esme i forståelse av verden og CTC og deler med Anne at jeg er MYE snillere på nett enn IRL.

Siden dette er en skjult popularitetskonkurranse er jeg dødelig fornærmet på aC, selvsagt. Jeg kan være enig med de aller aller fleste fra tid til annen, de fleste har jo noen krysningspunkter og jeg ser jo av prikkene at jeg har et ganske bredt nedslagsfelt og mange som er enige med meg fra sak til sak og mange jeg er enig med fra sak til sak.

Gammel 19-12-08, 10:19   #63
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skremmern etterlyste litt om skrivestil og hvorfor man er enige med noen. Det er ikke lett å skrive om dette uten at man gjør "backdoor bragging", altså at man skryter av noens egenskaper og så påstår man at man er lik etterpå. De som kjenner at de blir irritert får tenke på at det er forskjellige mål man har som person, og får tolke dette ikke som et tegn på hva jeg tror jeg er, men hva jeg ønsker å være.

Jeg er som oftest enig med de som har en rasjonell måte å tenke på, og de som tenker litt lengre og prøver å finne prinsippet bak ting, kjenner jeg at jeg får respekt for. De som ikke lar hva som er bra for akkurat dem og akkurat deres situasjon styre hva de mener er også folk som lett overbeviser meg. Det verste jeg vet er de som i en situasjon føler og synser én ting, mens alle vet at dersom de hadde vært på den motsatte siden i situasjonen så hadde de ment akkurat det motsatte. Altså de som er fullstendig prinsippløse men flyter avsted.

De jeg liker er også de som jeg føler har meninger som de har tenkt på selv, og ikke bare blindt plukket opp fra en tabloidavis, jeg liker de som klarer å argumentere for det de synes og har litt oversikt over hva deres standpunkt hadde hatt å si dersom det hadde blitt almenngyldig. Jeg kan på et sett være mer enig i noen som argumenterer på den måten men er uenig enn noen som i jeg i utganspunktet er enig med.

De som jeg synes er sånn og som jeg som oftest er enig med er bla, Veronal, Kanne, Benmurphy, Scarlett, Teofelia, Irma, Ulvefar (flere i den genren der, alle vet hvem) er litt sånne skarpe folk som er tydelige. Jeg er jo nesten aldri direkte uenig med Skilpadda og DM heller, men vi er så forskjellige, og jeg har en litt annen grunnholdning enn dem.

Gammel 19-12-08, 10:22   #64
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, hallo! Skal dette bli en tråd der man kritiserer skrivemåten min og nå!

Gammel 19-12-08, 10:25   #65
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Siden dette er en skjult popularitetskonkurranse er jeg dødelig fornærmet på aC, selvsagt.

Er det? Mange av de jeg liker veldig veldig godt er jeg ikke alltid enige med, eller, føler at jeg er enig litt mer sånn tilfeldig og ikke fordi man er veldig lik i skrivestil. torsken f.eks er vel en av de som jeg synes er en fantastisk person men som jeg ikke har felles tilnærming til noe. Selv om vi ofte er enige også.

Gammel 19-12-08, 10:40   #66
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Er det? Mange av de jeg liker veldig veldig godt er jeg ikke alltid enige med, eller, føler at jeg er enig litt mer sånn tilfeldig og ikke fordi man er veldig lik i skrivestil. torsken f.eks er vel en av de som jeg synes er en fantastisk person men som jeg ikke har felles tilnærming til noe. Selv om vi ofte er enige også.

Neida, det er ikke det, det var noen lenger opp som skrev det, så jeg bare tullet. Hadde selvsagt glemt å henge opp fjasefanen.

Jeg liker veldig godt å være med Følere, for de gjør meg litt snillere.

Gammel 19-12-08, 10:49   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er vanskelig å svare entydig på det, for det er nok ingen jeg er enige med alt om. Det ville da vært veldig merkelig?

Jeg er politisk sett veldig nær Polyanna, og nikker også gjenkjennende når Monsoon snakker.

I "vitenskapelige" og filosofiske spørsmål er er jeg vanligvis veldig enig med Esme, Veronal, MinaX, Kanne og Nebbia (med en veldig morsom konsentrasjonsdiskusjon som unntak ), og da tenker jeg på at vi har en veldig lik tilnærming til den typen spørsmål - det dokumenterte er det gjeldende, alt skal ha en rasjonell tilnærming. Det er det selvsagt mange andre som har også, men disse navnene er de jeg nesten alltid kan meeloope på.

Jeg føler meg veldig nær aC og Skilpadda i musikklivet, og Skilpadda og Tinetoff særlig når det gjelder film og bøker. Vel, ikke alltid, seff. Men vi har mange felles referanserammer.

Ellers er det noen som skriver om ting jeg er rivende uenige med som jeg likevel kan skjønne at man "kan" mene, sånn i et parallelt liv. Men ikke si det til him. :hysj:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 10:49   #68
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Neida, det er ikke det, det var noen lenger opp som skrev det, så jeg bare tullet. Hadde selvsagt glemt å henge opp fjasefanen.

Jeg vet. Jeg bare benyttet det som en anledning til å presisere og berolige de Følerne jeg liker så godt, men som jeg ikke skjønner en døyt av.

Jeg liker veldig godt å være med Følere, for de gjør meg litt snillere.

Jepp. Mens sånne som meg er flinke til å skjønne at du faktisk er veldig snill og real fra før av også.

Gammel 19-12-08, 10:50   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og ja, også BenMurphy. Hvem kan være uenig med ham?

(her hadde det stått noen hjerter, hvis ikke jeg hadde vært så redd for Skilpaddas vrede)

- No. 4 -
Gammel 19-12-08, 10:53   #70
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg er ganske skummel dersom noen innrømmer å like mannen min.

Gammel 19-12-08, 10:54   #71
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har innrømmet at jeg liker mannen til Acsa og jeg lever fortsatt. FP-damene er ikke så teritorielle som jeg trodde.

Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 11:03   #72
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, jeg er ganske skummel dersom noen innrømmer å like mannen min.

BenMurphy er mannen din? Aha!!! Plutselig ble innleggene derfra helt annerledes når det er en mann som har skrevet dem.

Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 11:05   #73
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Og ja, også BenMurphy. Hvem kan være uenig med ham?

Jeg kan. Ofte. Men han er beklageligvis fordømt vanskelig å motsi.

Jeg er ofte enig med Esme i innhold, men ikke alltid form (you wicked, wicked woman!). Med Ulvefar i både innhold og form. Ellers er jeg generelt enig med realistene, og sjeldnere med de alternative (bombe).

Dessuten beundrer jeg tøsene betingelsesløst.

Sist redigert av Mauser : 19-12-08 kl 11:25.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 11:21   #74
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

:tøs:

- No. 4 -
Gammel 19-12-08, 11:28   #75
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Ellers er jeg generelt enig med realistene, og sjeldnere med de alternative (bombe).

Takk, det er godt å vite at du er både enig med meg og beundrer meg.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 12:12   #76
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 12:22   #77
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tidligere sagt at Observatøren er min fasit så henne er jeg nok mye enig med.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 12:24   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, er det en popularitetskonkurranse? :teller antall aC:

Gammel 19-12-08, 12:27   #79
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC, aC, aC, aC, aC, aC, aC, aC, aC, aC, aC

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 12:30   #80
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Svar

Emneord
popularitetskonkurranse

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.