Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-08, 12:34   #81
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Hvem på FP er du oftest enig med?

Jeg vet ikke hva det sier om meg, men jeg kommer ikke på noen jeg føler meg ofte enig med. Det er veldig saksavhengig.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 13:05   #82
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hvorfor denne tråden er så mye kortere enn tråden om hvem man er uenig med.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 13:06   #83
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg lurer på hvorfor denne tråden er så mye kortere enn tråden om hvem man er uenig med.

Signerer.

Gammel 19-12-08, 13:07   #84
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Signerer.

Du skriver alt så mye bedre enn meg. Jeg signerer Skilpadda.

Gammel 19-12-08, 13:13   #85
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du skriver alt så mye bedre enn meg. Jeg signerer Skilpadda.

Jeg sitter og venter på at Kanne skal signere Esme og kalle henne klok.

Gammel 19-12-08, 13:15   #86
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Enten er jeg usynlig eller så er det ingen som er verken enig eller uenig med meg. Fnis.

Gammel 19-12-08, 13:15   #87
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg sitter og venter på at Kanne skal signere Esme og kalle henne klok.

Det er jo jeg som er klok. Henviser til den andre tråden.

Gammel 19-12-08, 13:17   #88
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo jeg som er klok. Henviser til den andre tråden.

Du er klok. Og jeg er fullstendig ubrukelig på jobb. Hvordan i all verden skal jeg bli ferdig i dag?! (Ja, det ville sikkert hjelpe å holde seg unna FP, men det er visst lettere sagt en gjort.)

Gammel 19-12-08, 13:21   #89
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Du er klok. Og jeg er fullstendig ubrukelig på jobb. Hvordan i all verden skal jeg bli ferdig i dag?! (Ja, det ville sikkert hjelpe å holde seg unna FP, men det er visst lettere sagt en gjort.)

Deleger arbeidsoppgavene dine til noen andre, mens du stirrer på skjermen og oppfører deg som om du har det uhorvelig travelt.

Gammel 19-12-08, 13:25   #90
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh, er det en popularitetskonkurranse? :teller antall aC:

Håhå - tell antall smilefjes du! :veldig fornøyd:

Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 13:25   #91
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Deleger arbeidsoppgavene dine til noen andre, mens du stirrer på skjermen og oppfører deg som om du har det uhorvelig travelt.

Jepp. Det gjør jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 13:31   #92
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Og jeg er fullstendig ubrukelig på jobb. Hvordan i all verden skal jeg bli ferdig i dag?! (Ja, det ville sikkert hjelpe å holde seg unna FP, men det er visst lettere sagt en gjort.)

Vi er flere med samme problem, gitt.

Gammel 19-12-08, 13:32   #93
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg er fullstendig ubrukelig på jobb.

Jeg er heldig som kan nøye meg med å være ubrukelig hjemme. Det er i det minste ikke noe nytt.

Gammel 19-12-08, 13:33   #94
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hei. :testing:

Gammel 19-12-08, 13:36   #95
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Enten er jeg usynlig eller så er det ingen som er verken enig eller uenig med meg. Fnis.

Jeg synes du har vært usynlig i det siste, så jeg nevner deg ikke som straff. :lokker:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 13:36   #96
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Gammel 19-12-08, 13:40   #97
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Hei. :testing:

Jeg er mye enig med deg.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 13:43   #98
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Gammel 19-12-08, 14:00   #99
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Hæ?

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 14:03   #100
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Fnis. Jeg synes det er litt dumt at dette ikke er en popularitetskonkurranse, for da hadde det vært lettere å svare. Jeg fascineres av de fleste personene som formes i mitt hodet basert på summen av innleggene jeg leser, for eksempel torsk, Vimsen, smilefjes, Zoë, aC, Sitron m.fl., selv om mange av disse er langt fra lik til meg, slik jeg opplever meg selv.

Kanne, Esme, DM og Skilpadda er blant dem som er så velformulerte, logiske og positive i sine innlegg at jeg aldri kan huske å ha vært uenig med noen av dem. Hvis Esme har svart i en tråd er det ofte jeg ikke svarer, fordi etter å ha lest hennes innlegg har jeg ikke noe nytt eller unikt å tilføre.

nolo (også en jeg ofte nikker gjenkjennende til) skrev det så fint:

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg skulle ønske jeg kunne si at jeg tenkte likt som Esme, men i grunnen er jeg vel bare imponert over tankerekkene hennes, og adopterer dem etter hvert som hun setter dem på trykk.

Interessant nok er jeg også ofte veldig enig med Zoë, selv om hun og Esme fremstår som motpoler i veldig mange sammenhenger.

Sist redigert av Balanse : 19-12-08 kl 14:17.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
popularitetskonkurranse

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.