Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-08, 07:15   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?

Jeg "må ha" symmetri og rette liinjer, noe som gjør at jeg er helt udugelig til innredning. Det blir for mye, og det blir ikke pent.

Nå vet jeg jo det, og har skjønt at det er derfor ting ikke blir så pent. Før skjønte jeg liksom ikke hva det var som gjorde at jeg ikke fikk det til. Men når jeg vet det får jeg i hvertfall til å gjøre ting litt annerledes. Men det stikker virkelig i hjertet når jeg skal sette opp et par nisser på kommmoden i gangen, og ikke plasserer dem som på en rett strek.

Sist redigert av Kirsebær : 30-12-08 kl 07:21.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 10:13   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing fra julestjernetråden. - Er du opptatt av at ting skal være symmetrisk?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men det stikker virkelig i hjertet når jeg skal sette opp et par nisser på kommmoden i gangen, og ikke plasserer dem som på en rett strek.

Stikker det mest i hjertet av det faktum at du har nisser i gangen, eller at du ikke har de plassert symmetrisk?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.