|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Max ManusI Oslo og i Oslo da - den ene sykepleierne var da fra ett eller annet sted i distriktene, og Max spurte henne om det var fint der og om det var mange patrioter der. |
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Max Manus
Fnis. Da skjønner jeg ikke hva alle klager over, altså. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Jeg ville aldri tatt med min elleveåring på denne. Det er noen scener der du ser nærbilder av folk som blir skutt, og det er ikke noe jeg anbefaler at barn har på netthinnen.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Max ManusKommer nok an på modenheten til 11-åringen. At noen blir skutt i krig er jo en realitet. Som foreldre vet man nok litt om hva ungen tåler og forstår og kan forholde seg til. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Multitaskingmaniac
|
Vel, dau blir du uansett.
|
|
|
#6 |
|
saftig
|
Jeg skjønner ikke hvordan du resonnerer, for å være helt ærlig. Har du sett denne filmen? Har du sett hvordan de blir stilt opp på geledd og ser inn i geværmunningene før de blir pepret? Hvordan blodet pumper ut av kulehullet? Det å vite at noen blir skutt i krig er noe langt annet enn å se det grafiske ved det. Dette bør barn bli skånet fra, og vettuge foreldre tar ikke med barna sine på denne, uansett modenhet.
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Sv: Max Manus** dobbelt |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Sv: Max Manus** dobbelt |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Max ManusVeldig bra film!
|
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Max ManusJeg og mannen så den sammen i begynnelsen av januar - synes det var en sterk og god film uten for mye glorifisering. Tyskerne ble ikke fremstilt som idioter og ingen i motstandsgruppen som rene helgner heller - aller har sine feil og jeg synes filmen var spennende.
|
|
|
#12 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Max ManusSå Max Manus på babykino sammen med barselgruppa. I ettertid så skjønner jeg at om man skal få noe utav denne filmen så er det best å ikke ha med seg en liten baby som skal ha mat, skiftes på, som gråter osv. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Det holder jeg med deg i - det er en såpass spennende og fengende film som man helst skal kunne rette 100% oppmerksomhet mot hele veien!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|