|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Max ManusDet var jeg som svarte at jeg ville latt en 11-åring som ble beskrevet som å ha stor interesse for 2. verdenskrig å se filmen. Ut fra min oppfatning var den vesentlig mindre ille enn Ringenes herre feks. |
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Sv: Max ManusSå den i romjula! Fantastisk film, og for historisk interesserte meg også en film som jeg følte framstilte Max Manus på en ærlig og alt annet enn glorifiserende måte. Syntes dog at Gunnar Sønstebys karakter var en utrolig interessant birolle, tenk for en innsats den mannen gjorde! (Ikke for utfallet av krigen, men for spiriten til den norske befolkning (i Oslo og omegn kanskje...)).
|
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Max ManusVi skal se filmen nå i kveld, gleder meg, og kan jo melde senere hva vi synes.
|
|
|
#4 |
|
guru advisor
|
Sv: Max ManusHar ikke fått sett den ennå jeg. :snufs: Og med den puppegale lille jenta mi her som har vært syk i jula, og nå bare sover i halvtimers økter før hun må lukte at mamma er i nærheten, så blir det nok en liten stund til. Men gleder meg etter å ha lest at mange her syns den var bra. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|