|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Tjukke damer går ikke på skiI know. Dette har vært litt problematisk ift jobb i bhg også.
|
|
|
#2 |
|
Opp og ned
|
Sv: Tjukke damer går ikke på ski
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Har du sjekket de klærne jeg linket til da?
|
|
|
#4 |
|
Opp og ned
|
De var kjempefine. Det jeg syns er litt dumt er tanke på å prøve først. Jeg vil ha de i en butikk jeg, så jeg kan se. Størrelsen varierer så fryktelig fra nettbutikk til nettbutikk. Kan kjøpe samme størrelse i to forskjellige og ende opp med at det er for stort og for smått. Ikke lett det der.
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg synes du hørtes stilig ut! Ullkjole og kåpe på skøytebanen, det er det mer klasse over enn sånne goretex-klær (som strengt tatt er som polstra grilldresser uansett hva folk sier).
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Men ligger ikke sportsmannbutikken i Fredrikstad?
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Jeg tror det er vanskelig for sånne butikker å overleve i norge, annet enn i storbyene evt. Så skjønner egentlig at det ikke finnes så mange av de, for man må faktisk kunne tjene penger på det. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Noe og noe. Får man tilbake tull og toll når man returnerer varer?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|