|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiAha, men på ikke så kalde dager og med ull under, blir den bra. Tror jeg må ha en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiHer har de også et allværssett, opp til str 54. Dog er deres beskrivelse av allvær at det kun er vind og vannavvisende, ikke tett. Så allvær og allvær, Fru Blom.
![]() |
#64 |
Teller ned
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiDen var fin da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Passiv
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiDa er 1 stk meget stor dress ute for salg hvis noen trenger en slik en. |
![]() |
![]() |
#66 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiGenialt! Billig var det og, så jeg har bestilt skibukse + jakke til å leke i snøen med vesla
![]() |
![]() |
#67 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiFor dere ser ikke på linkene mine da, eller?
![]() |
#69 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiOg er du lita og tjukk på en gang kan du hvertfall glemme å finne noe. Jo større klærne lages, jo lengre blir de virker det som.
![]() |
#70 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på ski
Jeg opplever det motsatte. De lager bare dameklærne videre, men tenker ikke på at noen av oss er litt lengre enn gjennomsnittet også...
![]() |
#73 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiDe er små i størrelsen, evt. feilmerket. Jakka sitter som et skudd, men buksa er alt for trang. Så mye for liten at jeg har klaget på den.
![]() |
#75 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJa, min erfaring med størrelser fra Sportmann er ikke de beste heller. To bukser i samme størrelse, en passet, den andre ikke.
![]() |
#76 |
Bedreviter
|
Du er ikke feit.
Jeg fant stor størrelse treningstøy (innetøy) på G-sport i høst. En helt fin, sort, "normalt utseende" treningsbukse. Jeg vet ikke hvor langt opp i størrelse de gikk, men damen prøvde i alle fall å prakke på meg en str. 54 (etter at jeg hadde bedt om 48 – tykke folk kommer som kjent bare i én størrelse |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Rønich.
![]() |
#80 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tjukke damer går ikke på skiJeg liker best herrejakker i sportsklassen. Damejakkene er så korte og innsvingte. Jeg liker at utebruksjakker går over rumpa, ikke strammer noen plasser og har plass til ullgenser under. Sist redigert av Frost : 02-01-09 kl 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|