Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Max Manus

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-09, 20:18   #23
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Max Manus

Den som lurte har da fått se at det er delte meninger om spørsmålet hun stilte.

Jeg vil bare svare at ja - jeg har sett filmen. Og ja - det er ENORM forskjell på 11 åringer. Jeg tør påstå at jeg vet en hel del om en del 11 åringer. Ikke om alle, men om mange all den tid jeg er stolt eier av en selv og som regel har et par til under taket til de fleste tider - i ulike sammensetninger. Noen av disse har sett både csi, Van Helsing og Underworld. En har sett Villmark. Av disse ville ingen løftet et øyelokk over volden i Max Manus. En spiller GTA hjemme. Jeg synes det er vesentlig verre enn denne filmen som ihvertfall har moralen inne, med unntak av et voldsomt inntak av røyk og alkohol.

En annen er nettopp blitt tolv og ble livredd av Harry Potter 1 nylig og ville ikke tålt Max Manus i det hele tatt. De er forskjellige.

Hvis du tror ingen 11 åringer ville tålt denne filmen skal jeg være såpass breial at jeg skal påstå at det nok er du som ikke har helt tilstrekkelig kjennskap til aldersgruppen.

Legg merke til at jeg nok en gang gjentar at det er forskjell på barn. Og at jeg ikke sier at de bør få se csi eller spille gta eller se Max Manus eller Villmark. Mitt eksemplar av arten 11 åring har vesentlig strammere rammer for mediebruk enn de fleste guttene i klassetrinnet sitt. Jeg sier likevel at det forekommer ganske ofte at 11 åringer får med seg mye vold gjennom ulike media.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.