Sv: Om du var en fyldig modell
Opprinnelig lagt inn av Joika, her.
Jeg syntes det virker som om enkelte ikke takler den litt småspydige sjargongen som kan herske her til tider (jeg elsker den ), og at enkelte tar seg litt nær av denne, og mener det er personlig rettet og ikke saklig.
Nevner ikke navn. 
Jeg har blitt noen!
Joda, noen takler da fint den småspydige sjargongen, det er ikke det. Noen mener derimot at den småspydige sjargongen ikke er alle forunt, det er det noen reagerer på. Så er det da, i andre rekke, enkelte som reagerer på at noen kommenterer dette artige fenomenet.
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Det er ikke en dårlig ting at man presiserer problemstillinger og forklarer hvorfor man svarer som man gjør. Man skal være ganske muggen for å tolke det som kritikk. Og i forhold til at trådtitlene ikke skal være kjønnsdiskriminerende er vel det en inkluderende greie, er ikke det fint da?
Jeg lurte på om du kom til å legge merke til det. 
Joda.
Og: Selvsagt! 
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Det er da klart diskusjoner ofte handler om hvordan folk uttrykker seg og hva de sier? Hva er det du egentlig mener her? 
Ac sa at jeg vrir mange diskusjonener til å handle om hvordan folk uttrykker seg. Jeg mente at dette var typisk for mange av trådene her inne, ikke bare de jeg selv deltok i. Så veldig rart synes jeg derimot ikke at det er. Vi forholder oss jo bare til skriftlig kommunikasjon men mennesker vi (som regel) ikke kjenner særlig godt, det er altså duket for mange misforståelser, og påfølgende oppklaringer.
|