Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Om du var en fyldig modell

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-09, 23:42   #121
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om du var en fyldig modell

Tror det er på tide å finne frem popcornet.

Gammel 04-01-09, 23:45   #122
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usj. Ikke gidd å lag NM-takter ut av dette, da.

"Du er domm!"
"Du er dommere!"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 23:47   #123
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ac sa at jeg vrir mange diskusjonener til å handle om hvordan folk uttrykker seg. Jeg mente at dette var typisk for mange av trådene her inne, ikke bare de jeg selv deltok i.

Nei, aC sa at du vrir mange diskusjoner til å bitche om hvordan folk uttrykker seg. Og det er ikke det samme som de eksemplene du kom med - hverken "jeg oppfattet HI til å mene at ..." eller "hadde det ikke vært bedre å si 'folkens'?" kommer inn under det jeg ville kalle "bitching", det er bare helt alminnelig diskusjon.

Gammel 04-01-09, 23:47   #124
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Åh - så vakkert.

Ja, ikke sant!

Sitat:

Hvem skulle vi da ha ledd av?

Eh.. Bina?
Dvs. Det er sikkert mange du kan le av. Skal du være spydig og sarkastisk derimot, bør du holde deg unna enkelte, men det er fremdeles mange å ta av. :hjelpsom:

Sitat:

Eh...ja? Det er vel hele greien ved å uttrykke seg bra skriflig: å få frem sin sak og være tydelig på hva man mener (eller hva man er usikker på, for den saks skyld). Er man ikke tydelig (som noen ofte ikke er), så kan man bli tolket, misforstått og man kan bli tillagt meninger man ikke har.

Dette svarte jeg Skilpadda på.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 23:47   #125
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Denne gangen var du morsom-dum ettersom du skrev Surprise, surprise når Sitron var enig med meg. Det hender nemlig ikke ofte og er ikke spesielt forutsigbart.

Det er også en måte å si det på, ja. Selv trakk jeg faktisk fra gardinene for å ta en kikk etter flyvende griser da jeg så det.

Gammel 04-01-09, 23:48   #126
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal du være spydig og sarkastisk derimot, bør du holde deg unna enkelte, men det er fremdeles mange å ta av. :hjelpsom:

Neida, Sitron takler fint at man er både spydig og sarkastisk mot henne!

Gammel 04-01-09, 23:54   #127
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan i det minste få med det kule nicket mitt når du siterer meg. :bitcher:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 23:56   #128
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg måtte inn med lynets hastighet og redigere i sted når jeg hadde skrevet feil nick på deg, 007. Du forvirrer meg stadig.

Gammel 04-01-09, 23:57   #129
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg måtte inn med lynets hastighet og redigere i sted når jeg hadde skrevet feil nick på deg, 007. Du forvirrer meg stadig.

Men du vet jo at jeg er meg, bak den forvirrede fasaden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 23:58   #130
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Du er domm!"
"Du er dommere!"

Gidder noen legge ut en link til en av disse beryktede NM-diskusjonene? :Nysgjerrig:

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, aC sa at du vrir mange diskusjoner til å bitche om hvordan folk uttrykker seg. Og det er ikke det samme som de eksemplene du kom med - hverken "jeg oppfattet HI til å mene at ..." eller "hadde det ikke vært bedre å si 'folkens'?" kommer inn under det jeg ville kalle "bitching", det er bare helt alminnelig diskusjon.

Du har lest maange flere tråder her inne enn det jeg har (de fleste, tipper jeg) og du vet sikkert også at det er mange tråder der enkelte (en del av deltakerne i denne tråden, tipper jeg) bitcher i vei og henger seg opp i detaljer i innleggene, i stedet for å diskutere hovedtema. Enig med deg i at mine eksempler ikke er av de beste (kom bare på de nyeste trådene) men jeg kan gjerne grave fram gamle tråder, hvis det er interesse for det.

(Det må bli en annen dag, i så fall.)

Gammel 05-01-09, 00:00   #131
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Du er domm!"
"Du er dommere!"

På NM er det ikke lov å kalle noen dom. Og skulle man være freidig nok til å kalle noen det, ligger det uansett ikke lenge nok til alle får det med seg. Get your facts straight, woman.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 00:00   #132
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lite teit å henvende seg bare til damer, da, dette er jo tross alt Foreldreportalen, ikke et mammaforum! Og bare fordi mannen din er et skikkelig brødhue, så får du ikke dyttet det på hele mannekjønnet, altså!

(Dette er tråden hvor vi poster det vi alltid gjør, ja?)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 00:01   #133
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser at diskusjonen har tatt en annen vending, men for å svare HI: Jeg hadde ikke stilt opp i en slik reklame. Jeg synes ikke noe særlig om å sette folk i "båser" på denne måten. Dette går på latterligjøring. Iallefall blir det enda mere understreket med teksten som følger bilde. Jeg opplevde denne stigamtiseringen mye da jeg jobbet innenfor media, og reklame som var rettet mot eldre/godt voksne. Da er det slik at man ofte fremstiller dem som dumme som må ha alt inn med t-skje. Eller man latterligjør dem. Og det er vel ofte slik en gjør mot tykke mennesker også.
Svært mange som jobber innenfor reklame er så "hippe" og "kule" at de gjør hva som helst for å bli lagt merke til.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 00:03   #134
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Gidder noen legge ut en link til en av disse beryktede NM-diskusjonene? :Nysgjerrig:

Det er bare å logge seg på NM, tenker jeg. Prøv "pinlige".

Du har lest maange flere tråder her inne enn det jeg har (de fleste, tipper jeg) og du vet sikkert også at det er mange tråder der enkelte (en del av deltakerne i denne tråden, tipper jeg) bitcher i vei og henger seg opp i detaljer i innleggene, i stedet for å diskutere hovedtema. Enig med deg i at mine eksempler ikke er av de beste (kom bare på de nyeste trådene) men jeg kan gjerne grave fram gamle tråder, hvis det er interesse for det.

(Det må bli en annen dag, i så fall.)

Ah, og det er her det blir så teit når du skriver sånt. "En del av deltakerne i denne tråden, tipper jeg". Grav opp en link eller ti hvor det ikke bare er din synsing og misforståelse av hva som egentlig blir sagt som gjør seg gjeldende, kanskje? Og husk at det er MANGE tråder her, og de som krangler i en tråd klarer ofte å være kompiser i andre tråder. Hvis du bare gidder å lese uten å lete etter konspirasjonsteorier oppdager du kanskje det etterhvert.

Gammel 05-01-09, 00:04   #135
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Det finnes en hel del varianter av dum, så å kalle det ett argument medfører ikke riktighet. Denne gangen var du morsom-dum ettersom du skrev Surprise, surprise når Sitron var enig med meg. Det hender nemlig ikke ofte og er ikke spesielt forutsigbart.

Morsomt: Nå diskuterer vi jo nettopp dette med at enkelte alltid uttrykker seg klart og presist, mens noen ikke gjør det. Burde du ikke ha skrevet morsom, i stedet for dum, hvis det var det du mente?

Er du ikke ofte enig med Sitron, altså? Hm, jeg setter dere ofte i samme bås. Lurer på hvorfor? :grubler:

Gammel 05-01-09, 00:04   #136
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og bare fordi mannen din er et skikkelig brødhue, så får du ikke dyttet det på hele mannekjønnet, altså!

Burde det ikke heller være "dytte" her? Tinetoff?

Gammel 05-01-09, 00:05   #137
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du ikke ofte enig med Sitron, altså? Hm, jeg setter dere ofte i samme bås. Lurer på hvorfor? :grubler:

Fordi du er domm.

Gammel 05-01-09, 00:05   #138
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

På NM er det ikke lov å kalle noen dom. Og skulle man være freidig nok til å kalle noen det, ligger det uansett ikke lenge nok til alle får det med seg. Get your facts straight, woman.

Det er jaggu sant.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Lite teit å henvende seg bare til damer, da, dette er jo tross alt Foreldreportalen, ikke et mammaforum! Og bare fordi mannen din er et skikkelig brødhue, så får du ikke dyttet det på hele mannekjønnet, altså!

(Dette er tråden hvor vi poster det vi alltid gjør, ja?)

Jepp, vi er fanget i en loop. :twilight zone:

Gammel 05-01-09, 00:05   #139
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Burde det ikke heller være "dytte" her? Tinetoff?

Neida, han mener når man er ferdig dyttet og ikke når man holder på. Ikke sant, Torsk.

Gammel 05-01-09, 00:05   #140
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi du er en båssetter.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.