Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbud

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-09, 10:49   #37
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbud

Jeg er helt sjokka her nå.
Jeg opplevde sjelden noe sånt da jeg var gedigen. Og jeg var jo nærare 150 kilo, så jeg burde merket det. Men samtidig er jeg vel kjent for å være litt tøffere enn jeg kanskje egentlig er, så kanskje det er derfor jeg ble sprart for å høre det direkte.

Eller fordi jeg aldri kledde av meg, aldri lot noen se meg spise, gjerne handlet snopet i forskjellige butikker så ingen skulle tro jeg spiste mye, aldri solte meg, osv osv osv.

Jeg tenker som regel ikke over folks vekt selv. Men jeg legger merke til vakre mennesker. Og det finnes vakre mennesker i alle vektklasser - inklusiv fedme3.

Jo - forresten - en gang sto to ansatte på HM og slang med leppa om overvekt - i avdelingen for BB. Da sa jeg fra i kassa at jeg lot være å kjøpe noe hvis det var den holdningen de ansatte har til kundene sine, og siden har jeg ikke vært på den HM'en der.

Jeg trodde virkelig at de fleste etterhvert hadde skjønt at overvekt ikke er noe å rakke ned på. Trist.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.