|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudDette diskuterte vi i dag, iom at de fleste fra klassen snart skal ut på tur, deriblant til Zanzibar. Islam er den rådende religionen der og øyen lever i stor grad på turismen. Et bikiniforbud der ville ikke vært utenkelig. Og hvorfor ville det evt. vært nødvendig? Fordi turisttullinger ofte ikke evner å vise respekt, men sprader rundt halvnakne i den lokale landsbyen som om de skulle vært hjemme i sin egen stue. Nei, slike forbud på turiststeder må turistene i stor grad skylde seg selv. Så lenge det er lov å stranden, som det er i omtalte artikkel, så er det mer enn greit med et forbud mot bikini andre steder.
|
|
|
#22 |
|
Helt konge
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudHva!? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudJeg går heller ikke i bikini i gatene, det er ikke det det handler om for meg. Jeg liker ikke steder med strenge, tåpelige forbud. Jeg kunner heller ikke reist et sted jeg må dekke meg så fryktelig til for å ikke skille meg ut. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbud
Det er vel ikke snakk om streng tildekning på Grenada akkurat.
|
|
|
#25 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudJeg ville ikke hatt noen problemer med å reise dit, nei.
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudFor ikke å snakke om våte badeshortser som drypper mer eller mindre ned i bufeen? :yuk: |
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudSelvsagt ville jeg det! Sist redigert av Skvetten : 17-01-09 kl 21:30. |
|
|
|
#28 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbud
|
|
|
|
#29 |
|
godtemonster
Sv: Ville du reist ett sted på ferie hvor det er bikiniforbudJeg har alltid syntes det er underlig (og til tider respektløst) at mange finner det naturlig å vandre rundt på gata eller for eksempel sitte på en taverna ved stranden i bikini når man er på ferie i utlandet.
|
|
|
#30 |
|
Gullfisk
Hvor: Bøgda
Uansett hvor glad du er i saggebuksene dine her hjemme, så burde det la seg gjøre å utvise såpass respekt for stedet du besøker at du setter på deg et belte idet du går gjennom passkontrollen, skulle jeg tro.
|
|
|
|
#31 |
|
Fola Blakken
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudJeg synes det er en uting for kvinner å gå med bikini og bare shorts for menn utenfor strender uansett jeg, så det hadde ikke stoppet meg å reise til noe sted nei. Helt ok.
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Det hadde pinadø meg vært en artig ting å gjøre (les få noen til å gjøre) for å se hvordan folk hadde reagert på det. |
|
|
|
#34 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudJeg tror jeg skal reise dit, så skal jeg ta på meg bikini under saggebuksene mine. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Er det noe galt med det også nå da? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudrine, da regner jeg med at du stiller opp i mitt lille sosiale eksperiment? |
|
|
|
#37 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudI følge noen så burde jeg ikke kle av meg noe særlig uansett hvor jeg er, fordi det er så ekkelt med feite mennesker som viser hud.
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudPøsj, for det bryr du deg om liksom? |
|
|
|
#39 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudNei, men det er jo likevel litt merkelig at endel tenker sånn. Og kanskje enda merkeligere at de syns det er greit å formidle.
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Ville du reist et sted på ferie hvor det er bikiniforbudDet er så mange rare mennesker der ute så det er lite som sjokkerer meg lengre. Det som kan sjokkere meg er at de lufter slikt i det offentlige rom gjerne med den det gjelder i nærheten bare sånn for å være sikker. |
|
![]() |
|
|