Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Synes dere denne vogna er fin?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-09, 10:00   #121
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Anne C: hvis du plutselig skulle få en slik, kan du sende den til meg.

Gammel 30-01-09, 10:02   #122
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Anne C: hvis du plutselig skulle få en slik, kan du sende den til meg.

Avtale!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 10:07   #123
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg synes ikke stokkevogna ser noe tess ut. Men jeg tviler ikke på at jeg hadde likt den om jeg hadde prøvd den noen dager.

Gammel 30-01-09, 10:24   #124
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Vogna er også aldeles fantastisk å trille (på asfalt, vel og merke), det teller også med.

Gammel 30-01-09, 10:25   #125
indie

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi hadde en Stokke-vogn. Funket ikke helt for oss siden vi på det tidspunktet ikke hadde bil og bodde utenfor en særdeles humpete brosteinsgate. Kunne muligens hatt den nå når vi har bil. Men jeg synes den tar litt stor plass sammenslått også.

Den er en drøm å trille på jevnt underlag da, og veldig praktisk at barnet kan sitte så høyt opp.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 12:06   #126
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos pris på vogna så kjøpte jeg min første brukt for 3500,- eller noe sånt for fire år siden. Inklusiv diverse utstyr. Så det behøver nødvendigvis ikke å bli noe dyrere enn en brukt vogn av typen Brio eller Teutonia.

Gammel 30-01-09, 12:14   #127
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har alltid oppfattet den som en dårlig forkledd kontorstol, men jeg tror gjerne den kan være god som byvogn. :generøs:

Jeg må innrømme at jeg synes den er litt komisk.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 14:02   #128
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke hatt behov for vogn på mange år, så trilleegenskaper er det lenge siden jeg har brydd meg om.

Kun basert på utseende syns jeg ikke det er mye verken stilig eller fancy over vogna. Den er og blir stygg.

(Men har registrert at det stadig er flere som triller rundt med den, venner meg allikevel ikke til utseendet.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 23:33   #129
AprilRyan

AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det beste med vogna er at jenta mi sitter høyt oppe og vi har utrolig god kontakt når vi er ute og triller. Det er bare å strekke armen ut mens jeg går og gi tutten eller stryke henne på kinnet.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 23:41   #130
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som har Xploryn, når når gikk dere over på sportsvogndelen? Vi har satt på den nå, så får vi se hvordan Pjokken (3 mnd) ligger i den i morgen.

Gammel 31-01-09, 00:41   #131
AprilRyan

AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Dere som har Xploryn, når når gikk dere over på sportsvogndelen? Vi har satt på den nå, så får vi se hvordan Pjokken (3 mnd) ligger i den i morgen.

S var seks måneder. Hun er ikke så veldig stor så da hadde hun fremdeles god plass i den.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 00:45   #132
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Pjokken fyller snart bagen på Xploryn nemlig. Jeg mener å huske at Poden var omtrent tre måneder da vi kjøpte Xplory. Den gangen fantes det ikke bag. Brukte den ikke lenge av gangen i begynnelsen da.

Gammel 31-01-09, 00:47   #133
Lita
Passiv

Standard

Nei, jeg liker den ikke. Er gravid nå og i vogndilemma igjen, men jeg kan sverge på at jeg aldri går til innkjøp av noe sånt...

Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 22:19   #134
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

han er 6 mnd.. får plass i baggen men jeg syns det blir litt trangt, og nå som han liker å kikke litt så nyter han sportsdelen..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 22:41   #135
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Ingen vogn etter min smak, nei.

Gammel 31-01-09, 23:46   #136
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har alltid oppfattet den som en dårlig forkledd kontorstol, men jeg tror gjerne den kan være god som byvogn. :generøs:

Sier meg enig med Tinetoff

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 00:21   #137
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hahaha, nå ELSKER jeg den vogna. Men så har jeg prøvd den også. Det eneste jeg ikke liker er at det er tungvint å bruke den i trapper siden man må smette inn ene delen av understellet, og det hadde jeg aldri giddet hver eneste dag (må gå med vogna i trappene her minst 2 ganger daglig).

Trappefunksjonen er jo noe av det som er best med hele vognen. Man må jo ikke felle sammen hjulene men det går jo så mye enklere å dra vognen etter seg når man gjør det. Lar man hjulene være blir den jo akkurat som en vanlig vogn.

Lillebror brukte den litt fra han var 4 mnd. Vi brukte den mest som en rullende høystol inne. Spedbarnsinnlegget fjernet vi nesten med en gang. Han lå ikke noe godt med det. Men sportsdelen er altfor bratt til å brukes hele tiden av en så liten synes jeg. På maks hvile/liggestilling er den jo omtrent som hvilestillingen til Bugaboo. Bagen til Xplory hadde jeg ikke. Prøvde den i butikken når han var 3,5 mnd og da fylte han bagen. Så den var ikke stor.

Gammel 01-02-09, 00:46   #138
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Før likte jeg den ikke men nå syns jeg den er litt fin. Upraktisk siden man ikke har handlekurv på den. Men den ser grei ut til å gå i butikker med hvis man ikke skal handle så mye

Men ville ikke hatt den som enste vogn.

Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 01:01   #139
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Før likte jeg den ikke men nå syns jeg den er litt fin. Upraktisk siden man ikke har handlekurv på den. Men den ser grei ut til å gå i butikker med hvis man ikke skal handle så mye

Det er god plass i bagen som følger med. En stor handlepose pluss litt til.

Da har Pjokken (tre måneder) fått prøve Xploryn med sportsvogndel og babyinnlegg. Sånn ser det ut:

Synes ikke han sitter så ille egentlig, men det blir nok korte turer i begynnelsen. Ryggen ligger mye lenger bakover og er mer utrettet enn på bilsetet, så jeg vil tro at det er bedre å sitte i enn bilsetet.

Gammel 01-02-09, 01:02   #140
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

(..) Upraktisk siden man ikke har handlekurv på den.

Det er handlekurv på den.
Du ser det her, den "posen" nederst der.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.