Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Synes dere denne vogna er fin?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-09, 13:16   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Sunniv@, her.

Jeg sa ikke at jeg trodde det, jeg sa at den ser slik ut. Den ser ukomfortabel ut, og det er nok til at jeg ikke hadde kjøpt den. Jeg synes at vogner skal se deilige og komfortable ut. Og så synes jeg de skal ha høye kanter, slik at jeg føler at barnet ligger/sitter trygt. Kall meg gjerne gammeldags, men det har nok med at jeg ikke er helt med på de nye vognmotene. Hvorfor kjøpe en vogn som ikke tiltaler meg utseendemessig og følelsesmessig, bare fordi andre synes de er supre?
En annen ting; Jeg tar ikke alt for god fisk, bare fordi de er tillatt på det norske markedet. Er ikke få ganger at godkjente leker og barneutstyr blir fjernet fra hyllene pga sikkerheten ikke var så god likevel...

Jeg er enig i at det at ting er tillatt på markedet ikke er en forsikring. Xplory har vært en del år på markedet, så man har fått sjans til å prøve den ut og vel så det. Jeg ville nok heller ikke vært så glad for å kjøpe en vogn som ikke var prøvd ut på markedet i det hele tatt.

Det er morsomt å se hvor forskjellig man ser på ting. Noe av det vi får flest kommentarer på når vi er ute med vogna er at ungen ser ut til å sitte godt, og at barnet sitter så høyt og fint. Man har også en mye tettere kontakt med barnet synes jeg, iallefall når de er så små at man vil ha dem mot seg, eller i bag. Ellers er det mye mer støtte rundt barnet i Xploryn enn i de andre vognene jeg har hatt (Teutonia, Brio, Bugaboo og Zapp). Jeg husker hvordan Poden "hang" fra side til side i briovogna da han ble for stor for bag. Det problemet hadde vi ikke i Xploryn. Den er også lenger i ryggen enn alle disse vognene hvis jeg husker riktig. Muligens med unntak av OTH. Helt greit at man synes vogna er stygg altså, jeg kjøpte den definitivt ikke på grunn av utseendet. Men at det skal være ukomfortabelt å sitte i den fordi den er rar eller stygg synes jeg er snodig tankegang.

Men du skal slippe å få kjøpe den altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.