Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Synes dere denne vogna er fin?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-09, 02:12   #11
Sunniv@
Fullverdig medlem

Sunniv@ sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sunniv@ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Jeg bare lurer; tror du virkelig vognen er ubehagelig og utrygg?
Tror du ikke foreldre hadde merket om ungene satt vondt i den? De fleste rapporterer jo at barna elsker å sitte i nettopp denne vognen. Og tror du den hadde blitt solgt på det norske markedet om den ikke var trygg? Jeg forstår meg fremdeles ikke på argumentasjon, som går på de umiddelbare følelsene en får rundt utseendet på vognen, uten at en tenker seg om to ganger og prøver å resonnere litt.

Jeg sa ikke at jeg trodde det, jeg sa at den ser slik ut. Den ser ukomfortabel ut, og det er nok til at jeg ikke hadde kjøpt den. Jeg synes at vogner skal se deilige og komfortable ut. Og så synes jeg de skal ha høye kanter, slik at jeg føler at barnet ligger/sitter trygt. Kall meg gjerne gammeldags, men det har nok med at jeg ikke er helt med på de nye vognmotene. Hvorfor kjøpe en vogn som ikke tiltaler meg utseendemessig og følelsesmessig, bare fordi andre synes de er supre?
En annen ting; Jeg tar ikke alt for god fisk, bare fordi de er tillatt på det norske markedet. Er ikke få ganger at godkjente leker og barneutstyr blir fjernet fra hyllene pga sikkerheten ikke var så god likevel...

Sunniv@ er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.