Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Synes dere denne vogna er fin?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-09, 11:37   #11
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes dere denne vogna er fin?

Opprinnelig lagt inn av Sunniv@, her.

JHvorfor kjøpe en vogn som ikke tiltaler meg utseendemessig og følelsesmessig, bare fordi andre synes de er supre?

Det var dette sitatet jeg siktet til.

Sitat:

Jeg argumenterer for mitt syn. Om du synes mine begrunnelser er idiotiske, så blir jeg ikke lei meg av den grunn.

Jeg har ikke sagt at begrunnelsene er idiotiske, eller ment at du skal bli lei deg. Drøyt å insinuere det. Jeg mener du sammenblander to forskjellige aspekt, hvordan vognen faktisk er og hva som er din smak. Nå ble det deg jeg argumenterte mot, men det er veldig mange som skriver lignende ting som deg.

Denne vognen provoserer tydeligvis mange. Om noen år, når vognen sannsynligvis har oppnådd konsensus, er de fleste slike tanker rundt utseende helt glemt og den faller ikke utenfor vanlig "smak". Mitt argument er at smak langt på vei er kollektivt og ikke personlig. Det kan være fint å forsøke å se ting med nye øyne innimellom.

Jeg er forøvrig enig med en del av punktene til Teofelia. Jeg bor i en by hvor det sjelden er snø og veldig kaldt, så da fungerer en slik vogn bra. Jeg hadde ikke valgt en slik vogn hadde jeg bodd på landet.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.