Sv: Synes dere denne vogna er fin?
Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.
Det var dette sitatet jeg siktet til.
Jeg har ikke sagt at begrunnelsene er idiotiske, eller ment at du skal bli lei deg. Drøyt å insinuere det. Jeg mener du sammenblander to forskjellige aspekt, hvordan vognen faktisk er og hva som er din smak. Nå ble det deg jeg argumenterte mot, men det er veldig mange som skriver lignende ting som deg.
Denne vognen provoserer tydeligvis mange. Om noen år, når vognen sannsynligvis har oppnådd konsensus, er de fleste slike tanker rundt utseende helt glemt og den faller ikke utenfor vanlig "smak". Mitt argument er at smak langt på vei er kollektivt og ikke personlig. Det kan være fint å forsøke å se ting med nye øyne innimellom.
Jeg er forøvrig enig med en del av punktene til Teofelia. Jeg bor i en by hvor det sjelden er snø og veldig kaldt, så da fungerer en slik vogn bra. Jeg hadde ikke valgt en slik vogn hadde jeg bodd på landet.
Jeg skjønte hvilket sitat du siktet til. Det står fremdeles ikke at jeg tror noen vil at jeg skal kjøpe den...
Jeg skrev om du syntes, ikke at du syntes... Jeg går heller ikke rundt og tror andre vil jeg skal bli lei meg. It's just a figure of speach...
Smak er dessuten ikke alltid en kollektiv greie. Er mange av oss som ikke gidder å følge saueflokken.
Jeg ser ikke helt hvordan jeg sammenblander hvordan vognen egentlig er med hva som er min smak. Jeg skriver jo at jeg ikke kunne tenke meg den, til tross for at jeg ikke har noe erfaring med den...
Den er sikkert kjempepraktisk, god å sitte i og veldig trygg - selv om jeg ikke synes det ser slik ut. Men det forandrer ikke mitt syn angående utseende på vognen. Spørsmålet HI stiller er om vi synes vognen er fin, og det synes jeg ikke.
Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.
Nei, å sitte ergonomisk riktig kan da umulig være behagelig for barn. 
Nei, det er helt grusomt for dem. Skrev jeg det? 
|