Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Da damene dro" på tv2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-09, 23:52   #11
Lita
Passiv

Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Uten at jeg har lest hele tråden så vil jeg si at noen av disse mødrene gjorde så mye ut av det at de skulle reise at de nesten gjorde det vondt verre både for mann og barn.

Husker ikke hvem, men hun spilte på følelsene til barna sine. Lurer nesten på om de var redd det skulle gå for godt hjemme mens de var borte.... nå er jeg litt slem. Tror ikke det var en bevisst tanke....

Jeg tror det er lettere for barna om man ikke lager så mye styr rundt dette. Man kan telle fingre (dager) og si at man blir borte, men at pappa klarer dette fint og barna får hjelpe til så går det bra. Da går det langt bedre tror jeg.... selvom barn er ulike, og det er klart at når mor er hjemmeværende så vil barna være veldig knyttet til mor. Sikkert godt for pappaene å få arenaen for seg selv og se at de klarer det også når de må.

Helt enig! Det er drøyt å spørre unge 10000 ganger i løpet av en kort samtale om ungen vil savne moren, ja så klart vil ungen det, men skal da ikke være nødvendig og måtte lage en sånn greie ut av det.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.