|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bibelutdeling i skolen
Nå fikk jeg flashbacks fra et ungdomsmiljø hvor folk kunne si "jeg er rusa på livet" i fullt alvor. Hmm... jeg tror jeg må ringe noen kolleger med mer botanikk enn meg om jeg skal finne noe sopp som gir flere rare og langvarige hallusinasjoner enn jeg opplevde i den gjengen der. Holder ikke med jëgermeister i alle fall.
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Haha - da jeg var midt i den mest ekstreme rockeperioden min bodde jeg rett ved Oslo Kristne Senter. Du store min tid for noen samtaler man overhørte med disse folka på toget ned til byen på lørdagskveldene. Det var litt av en gjeng. Samtlige med fanatisk lys i øynene og glitter og glede for alle penga. |
|
|
|
#3 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Jeg holdt til på Jessheim Menighetssenter, men det var nærmest for en (litt) lettere filial av OKS å regne, og flere av vennene mine avanserte til tyngre stoffer og vanket fast der.
|
|
|
|
#4 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Dette er skrivetmåter og billedbruk som gleder en gammel norsklærer langt inne i sjela!
|
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Hehe, dette vekker gamle minner. Jeg bodde ikke langt unna jeg heller, og hadde ekstrajobb i klesbutikk sammen ei nyfrelst babe fra Gol, som virkelig hadde rocket noen år, men hadde møtt en fyr med bart fra Sørlandet som introduserte henne for OKS. Jøje meg, hun kom på jobb hver dag med lysende øyne og nettopp replikken; Jeg er høy på livet, det er sååå fantastisk! Hun var virkelig trollbundet. Jeg har innimellom lurt på hva som skjedde med henne videre, ingen tvil om en eller annen grad av hjernevask på det stedet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|