|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Barn bør ikke begynne i barnehage før de er to år
Jeg er i noen grad enig i det som er uthevet, men det er viktig å ta med seg at pedagogene også har utdanning innenfor annet enn pedagogisk opplegg i hverdagen. De observerer barna med andre briller på enn ufaglærte og vil kunne ta tak i små og store problemer på et tidlig tidspunkt. Kople inn hjelp og assistanse fra annet hold o.s.v. Det handler ikke bare om ungenes læring.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er jeg helt enig i. Som pedagog så er jeg opptatt av barna mine også får nyte godt av gode pedagoger i tillegg til assistenter. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn bør ikke begynne i barnehage før de er to årJeg er ikke enig i at de største barna trenger pedagogen mer enn de minste. Men de minste trenger pedagoger som har noe utdanning innen de minste barna. Det har ikke alle førskolelærere. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Sv: Barn bør ikke begynne i barnehage før de er to årLars Smith har her kommet med en forklaring til hva han sa forrige uke. Jeg synes det står mye bra her. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Den var adskilling mindre tabloid og mer nyansert, ja! Og jeg er enig.
|
|
|
#6 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Veldig enig i denne ja. |
|
|