|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Er det noen her som er misfornøyd med Reflex-dress?Jeg var misfornøyd med passformen på den Reflexdressen vi hadde til storebror da han var mindre. Den var alt for smal for han. Det var en type med uttagbart ullfor. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det noen her som er misfornøyd med Reflex-dress?
Det er dette jeg også har vært mest fornøyd med med Trolldressen. Vi har hatt Trolldress i str. 92 og jeg synes passformen var perfekt til vår gutt da han var i den alderen.
Det kommer veldig an på barnet.Jeg har likt passformen på Reflexdressene fordi de er litt smale. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Jepp, her også. Det er så vidt jeg får igjen glidelåsen i livet. Vanntett er den heller ikke på en flekk.
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Jeg tror det må finnes flere typer iallefall. Hannah er ganske stor og robust 3,5 på 19 kg, og dressen er romslig til henne. Veldig vanntett og. Så kvalitet varierer nok veldig vil jeg tro.
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Her snakker vi 17 kg og sikkert et hode lavere, så jeg skal ikke påstå at det er ei slank frøken.
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Jeg kjøpte dressen da jeg gikk gravid med Peder. Rød med blomster på. Jeg har impregnert den før bruk, og så bruker jeg sånn wash-tec hver gang jeg vasker den. Den er smalere enn Troll dressen, men lettere å bevege seg i synes jeg det ser ut som.
|
|
|
#7 |
|
Møllspist fletthurpe
|
det har skjedd mye med reflex på et par år altså..
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|