Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skokjeder som har pakketilbud på joggesko og sandaler?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-09, 13:17   #1
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skokjeder som har pakketilbud på joggesko og sandaler?

Det tilbudet pleier jeg også benytte meg av!!
Hvordan vet du at dem ikke skal ha det tilbudet? Kanskje litt senere … *krysser fingre*

Hadde jo ikke noe svar til deg, da … Beklager

Gammel 24-03-09, 13:27   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Det tilbudet pleier jeg også benytte meg av!!
Hvordan vet du at dem ikke skal ha det tilbudet? Kanskje litt senere … *krysser fingre*

Hadde jo ikke noe svar til deg, da … Beklager

Jeg har spurt i butikken, og nå står det også på nett. Joggesko og gummistøvler. Jeg vil ha sandaler sånn som de har hatt i mange år. http://www.skoringen.no/

Og jeg tipper at de ikke kommer med tilbud på joggesko og sandaler senere. Som noen år som småbarnamamma nå så vet jeg når tilbudene er for å si det sånn når jeg skal sko 3 barn. Det er denne kampanjen de pleier å ha på våren.

Lurer på om ikke Eurosko også har hatt noe pakketilbud? Men det har vært litt dyrere, så jeg har aldri prøvd det.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 13:35   #3
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt et sånt pakketilbud på Eurosko en gang.
Prisen var vel 499,-
Nyyydelige blinkesko med dødningehoder på …

Vet ingenting om de skal ha de i år, men skal holde øyne og ører åpne!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.