Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skokjeder som har pakketilbud på joggesko og sandaler?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-09, 14:13   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Skokjeder som har pakketilbud på joggesko og sandaler?

Jeg har pleid å ty til Skoringen sitt vårtilbud på ene paret ungene skal ha med joggesko og sandaler siden de må ha to sett av hver hver av dem. Men i år skal ikke Skoringen har det tilbudet på barnas dag neste uke. De skal bare ha joggesko og gummistøvler i pakke, og støvler trenger vi ikke.

Noen andre skokjeder som pleier å ha pakketilbud med joggesko og sandaler?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 14:17   #2
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skokjeder som har pakketilbud på joggesko og sandaler?

Det tilbudet pleier jeg også benytte meg av!!
Hvordan vet du at dem ikke skal ha det tilbudet? Kanskje litt senere … *krysser fingre*

Hadde jo ikke noe svar til deg, da … Beklager

Gammel 24-03-09, 14:27   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Det tilbudet pleier jeg også benytte meg av!!
Hvordan vet du at dem ikke skal ha det tilbudet? Kanskje litt senere … *krysser fingre*

Hadde jo ikke noe svar til deg, da … Beklager

Jeg har spurt i butikken, og nå står det også på nett. Joggesko og gummistøvler. Jeg vil ha sandaler sånn som de har hatt i mange år. http://www.skoringen.no/

Og jeg tipper at de ikke kommer med tilbud på joggesko og sandaler senere. Som noen år som småbarnamamma nå så vet jeg når tilbudene er for å si det sånn når jeg skal sko 3 barn. Det er denne kampanjen de pleier å ha på våren.

Lurer på om ikke Eurosko også har hatt noe pakketilbud? Men det har vært litt dyrere, så jeg har aldri prøvd det.

Gammel 24-03-09, 14:35   #4
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt et sånt pakketilbud på Eurosko en gang.
Prisen var vel 499,-
Nyyydelige blinkesko med dødningehoder på …

Vet ingenting om de skal ha de i år, men skal holde øyne og ører åpne!

Gammel 24-03-09, 15:39   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi trenger gummistøvler, men både de og joggeskoene de skal ha på tilbud var schtøgge!

Gammel 24-03-09, 15:53   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi trenger gummistøvler, men både de og joggeskoene de skal ha på tilbud var schtøgge!

Det så ikke jeg etter engang jeg siden det ikke var det jeg trengte.

Gammel 24-03-09, 16:13   #7
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Eurosko har hatt tilbud med joggesko og sandaler. Men jeg aner ikke når på året de pleier å ha det.
Det er helt sikkert nå på våren en gang da.
Pris aner jeg heller ikke, så det var kanskje ikke til stor hjelp.

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 17:51   #8
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal ha sko til fire barn, så jeg tar også gjerne et slikt pakketilbud. Jeg var heller ikke fornøyd med dette joggesko/gummistøvle-tilbudet og håper det kommer noen pakker med sandaler heller snart.

Gammel 24-03-09, 17:57   #9
Left
Passiv

Standard

Vi får bombardere dem med mail om at vi ikke liker tilbudet deres, og at vi vil ha joggesko og sandaler.
Og den som sa at de var schtøgge hadde heeelt rett.

Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 18:23   #10
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Vi får bombardere dem med mail om at vi ikke liker tilbudet deres, og at vi vil ha joggesko og sandaler.

Jeg har sendt mail til dem og "klaget" så får jeg se hva de svarer

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 18:26   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor skal guttesko være så svarte og "onde"

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 18:34   #12
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Ja og hvorfor skal jente sko være rosa og glorete?

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 19:33   #13
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Skal jammen sende mail jeg også.

Gammel 25-03-09, 00:37   #14
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

God ide!

Gammel 25-03-09, 10:35   #15
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Samme lurer jeg på ...

Gammel 25-03-09, 11:00   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Det probleme har vi aldri hatt, for turbo velger bestandig noe annet,

men hvorfor må bestandig jentesko være rosa rosa rosa

Gammel 25-03-09, 11:05   #17
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mange skobutikker har jo kjempetilbud på fjorårsmodeller - både i sandaler og joggesko. Det har jeg benytta meg av

Gammel 25-03-09, 12:06   #18
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Mange skobutikker har jo kjempetilbud på fjorårsmodeller - både i sandaler og joggesko. Det har jeg benytta meg av

Her pleier de å bli utsolgt for sandaler til 17.mai.
Da blir det ingenting igjen til året etter.

Egentlig skal jeg ikke klage, for det betyr jo bare at vi har hatt strålende vær, men likevel ...

Gammel 25-03-09, 12:25   #19
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Surt....Var og kjøpte de skoene og de støvlene i går,og visste ikke om tilbudet enste uke...

Gammel 25-03-09, 12:36   #20
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Dere som har sendt mail, - hvilken mailadresse sendte dere til?

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.