Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!
Opprinnelig lagt inn av torsk, her.
Mm, den der er virkelig ikke noe særlig. Det er en slags blanding av å påstå at eget valg er det eneste rette for alle andre, og at andre burde skjønne det like godt som en selv.
Jeg er ikke helt sikker på hvordan du fikk til å tolke meg slik, da, torsk, for jeg synes jeg er veldig tydelig gjennom hele innlegget mitt på at jeg er ny og veeeldig ydmyk for alt av skrevne og uskrevne regler på arbeidsplassen. Jeg passer inn de fleste steder og er godt på å "do as the Romans", altså - promise! 
Det var jo formen jeg ikke var begeistret for, vet du. Om mannen hadde vært så vennlig å opplyse meg om en uskreven regel på en ok måte, hadde jeg jo blitt sjeleglad!
Tusen takk for tydelige tilbakemeldinger, alle sammen! I går skulte jeg litt bort på vinen på kjøkkenbenken, men nå kastes all tvil over bord og i kveld innledes påsken med maaasse vin!