|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva slags dyp stekepanne har dere?
Ja, den jeg viste frem funker ikke til alt, slik jeg også skrev.
Sist redigert av Tallulah : 11-04-09 kl 11:01. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva slags dyp stekepanne har dere?Jeg liker veldig godt jernpanner, men pga sviktende håndledd må den i såfall komme med bærehjelper om jeg skal bruke den..
|
|
|
#3 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags dyp stekepanne har dere?Nå har jeg vært og kjøpt Nowo Titanium på Jernia. Den virker bra, så jeg håper vi blir fornøyd med den.
|
|
|
#4 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Støpejernspanner blir ikke oppbrukt, altså, men alle jeg har hatt med slipp-belegg blir dårlige etter et år eller to, enten de koster 149 eller 1499. jeg bruker bare plast- og tre, men steker vel ganske mye på høy temperatur. De dyre holder lengre, men ikke lenge nok til at det lønner seg å betale 4-6 ganger prisen.
|
|
|
#5 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kaster ikke en i året. En annethvert eller 3. hvert år, kanskje? :ikke oversikt: Ødelagt = slitt belegg. De kan fortsatt brukes, men jeg må da bruke mer fett i pannene. Jeg kjøper ikke sånne panner som skaler av belegg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi bruker den for det meste til steking av kjøttdeig og ha i pastasauser, og så steker jeg egg og eggerøre i den. Bruker kun tre- og plastredskaper. Bruker olje når jeg steker i den. Og den jeg har kjøpt hos Ikea blir slitt ut etter et år da. Eller, det kommer riper i belegget, og når det blir nok riper synes jeg det er ekkelt å bruke den.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|