|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solide joggesko
Han har slitt av gummien og slitt inn på tekstilen under. Regner med at det går hull i morgen. Det er vanlige joggesko fra Pony.
Han har brukt de i to dager.
Genialt. Jeg husker faktisk å ha sett det på lekebutikken for et par år siden. Så ikke helt hva for nytte de skulle gjøre, men eh. Bøyer meg i støvet. Det får bli shopping på tirsdag. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Solide joggeskoJeg vil tro at både billige og dyre sko vil bli like mye slitt av bremsing. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Solide joggeskoJeg har omtrent samme erfaring med billige og dyre sko. Jeg synes forresten ikke at ponni-skoene er spesielt dårlige, men det finnes helt sikkert bedre kvalitet. Jeg tror ikke det er noen sko som tåler å bli brukt som bremseskiver. Ponni-skoene til minsten min døde i løpet av sesongen etter slik bruk, men ikke før etter mange uker. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
MORMOR
Sv: Solide joggeskoDa har jeg fått shoppet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Solide joggeskoHa! Fantastisk inretning. Grattis med nye sko. De var fine. Tenkte selv å foreslå adidas superstar. De har jo mye gummi på tuppen. (Og de er veldig gode - jeg har jo en gutt som ikke sliter ut klær, så fjorårets sko til storebror ser veldig fine ut etter endt sesong, faktisk)
|
|
|
#8 |
|
MORMOR
Sv: Solide joggesko
For brede sko. |
|
|