|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Solide joggeskoHjelp. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Sv: Solide joggeskoUps, der ble det totalt feil smiley i overskriften. Det skulle jo vært denne. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Solide joggeskoJeg aner ikke noe om ponyskoene, men syns at barnesko skal tåle lek og sparkesykkelkjøing. Allikevel så vil jo et hvert par med tekstilsko få slitt hull av kontinuerlig sparkesykkelbremsing på den måten, så er det hovedaktiviteten hadde jeg nok kjøpt et par med forsterket tupp. Er det hull i tekstilen, skinnet eller gummien? Hvordan sko er det?
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solide joggeskoPoden fikk Superfit goretexsko i dag. Lette og fine, men det er for tidlig å si noe om holdbarhet ennå, selv om de vi har hatt før har vært solide nok.
|
|
|
#6 |
|
Ute på tur
|
Sv: Solide joggeskoJunior sliter sko på denne måten og han slet ut tre par i fjor sommer, både dyre geox og litt billigere adidas og nike. Jeg jobber hardt med å lære han å bruke bremsen på sykkelen nå, for å unngå dette i sommer.
|
|
|
#7 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Solide joggeskoMin nå femåring bruker også joggeskoene sine som brems, og det sees på tuppene. Nå sykler han kun når han er i barnehage, vet ikke hvor mye gutten din har rukket å sykle med sine nye blinkesko.
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Solide joggeskoI den barnehgaen jeg jobber i har vi sånne firhjulinger og sykler uten pedaler og det sliter like mye på skotupper som sparkesykkel vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
MORMOR
Sv: Solide joggesko
Han har slitt av gummien og slitt inn på tekstilen under. Regner med at det går hull i morgen. Det er vanlige joggesko fra Pony.
Han har brukt de i to dager.
Genialt. Jeg husker faktisk å ha sett det på lekebutikken for et par år siden. Så ikke helt hva for nytte de skulle gjøre, men eh. Bøyer meg i støvet. Det får bli shopping på tirsdag. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Solide joggeskoJeg vil tro at både billige og dyre sko vil bli like mye slitt av bremsing. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Solide joggeskoJeg har omtrent samme erfaring med billige og dyre sko. Jeg synes forresten ikke at ponni-skoene er spesielt dårlige, men det finnes helt sikkert bedre kvalitet. Jeg tror ikke det er noen sko som tåler å bli brukt som bremseskiver. Ponni-skoene til minsten min døde i løpet av sesongen etter slik bruk, men ikke før etter mange uker. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Solide joggeskoBare et lite hjertesukk; barnesko er helt vanvittig dyrt.
|
|
|
|
#14 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Solide joggeskoSparkesykler/balansesykler er drepen for alle sko. Vi fikk tips (hos Glitter?) om shoegoo. Det er noe gummi man forsterker tuppen med, som er helt fantastisk. Ikke nok med at det redder skoene fra å dø, det lapper regntøy, dresser, reparerer smekker, leker og hva_har_du. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har fått viljen sin
|
Om noen finner slike er jeg veldig interessert i å vite hvor. Eventuelt betale for å få tilsendt om de ikke finnes i hovedstaden. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Solide joggeskoFant dem. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
MORMOR
Sv: Solide joggeskoVi har den bilen, kjøpt på Toys'rus. Jeg er 99% sikker på at jeg så sånne der da vi kjøpte den, skjønte bare ikke vitsen med dem den gangen da poden var så vidt rundet året. |
|
|
|
![]() |
|
|