|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det uhøflig å være ærlig?
Krever? Altså, her er det snakk om noen som tar seg til rette på "min" bekostning (i dette tilfellet Skvettens da, men lettere å skrive det sånn), også skal de kunne kreve en forklaring når det ikke blir godtatt? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Vet ikke hvor mye du legger i å kreve men. Jeg mener bare at de tenker sitt og blir sure om man ikke tydelig viser at det ikke er personlig (at man er sur av prisipp fordi noen har stjålet setet feks), men at de ønsker setet sitt av andre årsaker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det uhøflig å være ærlig?Jeg synes ikke det er uhøflig. Og jeg hadde brydd meg fint lite om hva disse menneskene hadde syntes om meg. Dele sykehistorikk med vilt fremmede?
|
|
|
#4 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Er det uhøflig å være ærlig?Jeg synes ikke du var uhøflig, det var det damen på 50 som var (if any). Hadde jeg vært henne hadde jeg selvsagt flyttet meg uten å mukke, men jeg kunne nok i mitt stille sinn tenkt at jeg synes du var litt sær.
|
|
|
#5 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dobbeltmoral.
|
|