Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sier dere jente- og guttefarger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-09, 00:41   #28
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sier dere jente- og guttefarger?

Farger er farger, og de har sine egne navn. Greit og enkelt. Nå er frøkna mi bare drøye tre måneder, men dét kommer ikke til å forandre seg.

Nå har vi lånt en del barnetøy av venner og familie, og der er det lik mengde blått som rosa tøy. Det skal innrømmes at jeg fersker meg selv i å altfor ofte kle henne i rosa, rødt, hvitt eller i det minste beige eller brune farger når jeg skal ut. Jeg vet også at det er fordi en fjollete del av meg ikke vil høre "ååååh så søt gutt du har". Hvorfor det er et problem spør dere? Aner ikke. Det er jo ikke egentlig det.

I morgen skal jeg kle henne i de tøffe blå buksene vi har fått låne, og ta henne med ut på tur. MhM.

Forresten; unger finner alltids noe å mobbe for, det kan du ikke unngå. Jeg har selv rødt hår og fregner, lyse øyevipper og bryn, OG jeg var flink på skolen og bruker briller. At jeg lever er et under! Når sant skal sies ble alle forsøk på å mobbe meg fort kvalt. Hjemmefra hadde jeg lært at sånt svarer man ikke på, jeg snudde ryggen til og fant meg andre venner og det gav seg før det ble et problem. Lær dem heller dét enn at de skal tekkes alle og enhver for å ikke bli ertet. Hva gjør de den dagen de mobbes for nese, ører, hår eller tær? Det kan du ikke ta av dem og la ligge hjemme.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.