Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dritforskjell på mann og kvinne ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-09, 21:54   #81
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, det så jeg ikke! Glittermannen snakker alltid strengt til meg hver gang han ser at jeg sniker til meg å se på haiprogrammer, for jeg blir så redd at jeg griner.

Men du må ikke være redd, Glitter! Haier liker ikke å spise folk. Disse haiene her var radiomerket og de var observert fredelig svømmende ved badestrender. (Samme med bjørner, forresten. De bjørnene man har radiomerket har vært mye nærmere folk enn man har trodd tidligere.) Og husk på hva jeg sa om å slå de på nesen. Det virker.

Gammel 09-05-09, 21:56   #82
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, den siste der ble i overkant eplekjekk. Jeg ser det selv. Men jeg er virkelig fasinert av haier, så da blir jeg litt revet med.

Gammel 09-05-09, 21:56   #83
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Du har gitt en ordrett beskrivelse av min samboers forhold til driting. Å reise noe sted er ett lite mareritt, for må han på "kontoret" så er det ingen bønn- da vi hjem, evt. på hotellet om vi er på ferie.

På hytta til foreldrene mine går han ikke på do for nr.2- de har jo utedo og det er jo som kjent ekkelt. Han holder seg heller i dagesvis, og det har han gjort siden han var barn.

Men, jeg har aldri tenkt over at det var en kjønnsbestemt greie, trodde bare det var sambo som er slitsomt sær...

Gammel 09-05-09, 21:57   #84
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Huff, den siste der ble i overkant eplekjekk. Jeg ser det selv. Men jeg er virkelig fasinert av haier, så da blir jeg litt revet med.

Slå dem på nesen er notert.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 22:04   #85
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Slå dem på nesen er notert.

Både det trikset og det med å snu dem med magen opp funker. :svømt med hai:

Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 22:06   #86
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg skal teste å snu en 6 meter hvithai med magen opp.

Gammel 09-05-09, 22:09   #87
Skvetten
Passiv

Standard

Neida, men de små haibarna, de kan du leke med.

Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 22:14   #88
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Men, jeg har aldri tenkt over at det var en kjønnsbestemt greie, trodde bare det var sambo som er slitsomt sær...

Jeg tror ikke det er en kjønnsbestemt greie altså - til det kjenner jeg alt for mange kvinner som også er slik.

Gammel 09-05-09, 22:19   #89
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Neida, men de små haibarna, de kan du leke med.

Jeg har klappet en haibaby!

Gammel 09-05-09, 22:20   #90
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg har klappet en haibaby!

De er så fine. Haiskinnet er litt rart å ta på med bare hender, litt som sandpapir. Å, som jeg savner dykkingen min.

Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 22:20   #91
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Jeg tror ikke det er en kjønnsbestemt greie altså - til det kjenner jeg alt for mange kvinner som også er slik.

Nei, jeg tror heller ikke det er en kjønnsbestemt greie, men i min omgangskrets er det overraskende flere menn som er slik enn jenter- men så er mine venninner av typen som gjerne har med seg flere på do, uansett *deler*

Gammel 09-05-09, 22:38   #92
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Dette stemmer i allefall veldig godt overens med min hverdag; hva både mann og meg selv gjelder ... Guttungen har ikke kommet så langt enda, men det skulle ikke forundre meg at han blir som faren - som kun kan drite hjemme eller på den ene doen hos svigermor, så og så!

Jeg er ikke glad i å drite hvor som helst jeg heller, men må man, så må man!!

Gammel 09-05-09, 23:43   #93
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Jeg liker også haier.. også elsker jeg programmene på Discovery om de som jakter på tornadoer, og de som skal klatrer på Everest..

Og jeg går på do i flere runder på morningen for å bli helt klar for dagen, faktisk..

Gammel 09-05-09, 23:51   #94
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

men så er mine venninner av typen som gjerne har med seg flere på do, uansett

Nå leste jeg "av typen som har seg med flere på do" og ble litt perpleks et øyeblikk.

Har også vulgær-aversjon, for å bidra til diskusjonen. Elevene mine på videregående får prentet inn at de må spørre: "Kan jeg få gå på toalettet? (ikke "dass", "dritern" osv.). Det hever terskelen litt for å spørre, om ikke annet.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 00:18   #95
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av knøttet, her.

også elsker jeg programmene på Discovery om de som jakter på tornadoer, og de som skal klatrer på Everest..

I mitt neste liv skal jeg bli tornadojeger, jeg er helt utrolig fascinert av det.

Gammel 10-05-09, 00:24   #96
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

I mitt neste liv skal jeg bli tornadojeger, jeg er helt utrolig fascinert av det.

Jeg blir det gjerne i dette liv Det går på svensk TV4 innimellom også, så da kan man få litt dobbel dose. Tirsdager - veldig sent (når jeg egentlig burde sove) tror jeg.

Gammel 10-05-09, 00:30   #97
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min kjører til bensinstasjon når vi er på hytte uten vannklosett.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 00:35   #98
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Intestines diffidentiae?

Ja, noe sånt.

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Jeg klarer ikke finne noe vulgært over det. "Jeg må på dass og drite" er ikke så uvanlig å si her. Ikke noe jeg reagerer på om noen sier.

Hvor bor du? Harryland? Det er bare så dårlig oppdragelse, altså. Jeg hadde blitt stram rundt munnen og temmelig knapp om noen kom hjem til meg og annonserte at de skulle på dass og drite.

Gammel 10-05-09, 00:36   #99
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hvor bor du? Harryland?

Ja, det er riktig

Gammel 10-05-09, 01:05   #100
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*fascinert av både det eine og det andre*

Emneord
full rygg

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.