Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dritforskjell på mann og kvinne ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-09, 01:38   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Dritforskjell på mann og kvinne ...

Ja, her snakker vi bokstavelig talt... Jeg er inne på temaet mannfolk og driting...

Hva er det egentlig med denne dritingen som er så innmari hellig og tidkrevende og ikke minst avhengende av hvor man er?

Jeg har blitt fortalt historier om både barn og voksne som etter sigende kunne holdt seg i nesten ukesvis, fordi at dassen ikke befant seg på rett sted. As if, har jeg tenkt... Må man drite, så må man drite, er min erfaring, og da er det ikke bare å knipe igjen. Ledd ondt inni meg har jeg også gjort, over disse historiene.

Like mye har jeg ristet på hue over overnevnte kjønn som kan tilbringe timer på den hvite skåla, bare for å trøkke ut dagens dose med overskudd.

Men, nå har det seg slik at jeg er mor til en liten krabat av overnevnte kjønn, og jaggu har ikke han også blitt en dritesæring...

Han kan plutselig si at han må på do, men før han går dit, så leter han frem DS eller blader, og så går han. Og borte blir han... Halvtimen går fort, og på spørsmål om han snart er ferdig, så får man bare noe stønnende "snart" tilbake, godt akkompanert av Super Mario i fullt firsprang mot en eller annen stjerne...

Og i påsken...

Guttungen er en daglig driter. Man kan omtrent stille klokka etter dritingen hans. Dvs, ikke klokka nøyaktig, men nevn ordet sengetid, og han fyker på do.

Nå er det jo lett å konkludere med at dette er uthaling av leggetid, men det er ikke det, for han er lik uansett tid på døgnet. Det hender jo an må tidligere enn sengetid også...

Men i hvertfall...han driter daglig. Og gjør han det ikke, så er det noe galt.

Men altså i påsken...

Vi reiser på ferie, og er innom et bolighus på vei til feriemålet. Her går avleggeren på do, og driter. Det utsetter turen videre med godt og vel halvtimen. Greit nok.

Dette var en tirsdags ettermiddag.

På feriestedet er det utedo, og for fisefine bybarn, så er jo dette et litt betent tema. Guttungen pisser ute i gresset, mens jentungen bruker uante mengder med Glade når hun må på do.

Onsdag kommer og går. Det samme gjør torsdag. Mor tenker ikke over det, men når fredagen kommer og går, og minsteavleggeren fortsatt ikke har vært på do, så blir hun betenkt... 3 dager uten driting; det er ikke normalt...

Lørdag kommer, og avleggeren blir beordret på do. Han nekter først, men når tanken først er sådd, så kommer trangen løpende. To bokser glade går med, og den hellige stunden kan starte. DS`en er selvfølgelig med.

Etter en time er han ferdig, og det er da mor biter i seg alle AS IF, og onde latter... Gutter KAN faktisk styre dette her. Deres vilje, eller motvilje om du vil, er større enn trangen. Er ikke forholdene rette, så driter de i å drite, enkelt og greit.

Jeg på min side kan ikke fatte og begripe at det går an. Som nevnt; må man drite, så må man drite, og der er jeg...

Er ikke lenge siden jeg var på shopping, og kjente på vei ut at jeg burde vært på do, men slo fast at jeg klarer å vente til jeg er hjemme. Var bare ti minutters kjøretur.

Men helt ærlig...det er de jævligste ti minuttene jeg har vært med på. Kaldsvetten rant til slutt, og takene i magen kan man glatt sammenligne med rier. Det å gå fra bilen og opp til døra her, for så å låse opp og gå inn, det fremstår ennå som et mareritt. Jeg nærmest krøp opp bakken, med kaldsvetten rennende.

Så jeg har vel egentlig konkludert med at det er en fysisk forskjell på tarmene til mann og kvinne. Menns tarmer styres av det samme som styrer søvn og sex. Knips med fingrene og jeg sover, eller knips med fingrene og jeg er kåt. Og i motsatt fall: knips med fingrene og jeg er våken, eller knips med fingrene og ting krymper sammen til en skrukket rosin. Mens en stakkars dame trenger et par timer på å få søvnen ut av øynene, eller et par timer på å innse at kåtskapen ikke ga uttelling denne gange...

Jeg er i grunn glad jeg er dame, hva driting angår. Jeg har prøvd å sitte lenge på do, men fy katta så booring det er... 5 minutter, og jeg er møkklei (!!)

Nei, takke meg til det å dra ned buksa, sette seg på ramma, trøkke ut det som må ut, og så ferdig. Alt annet er jo totalt waste of time...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 01:48   #2
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sv: Dritforskjell på mann og kvinne ...

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Ja, her snakker vi bokstavelig talt... Jeg er inne på temaet mannfolk og driting...

Hva er det egentlig med denne dritingen som er så innmari hellig og tidkrevende og ikke minst avhengende av hvor man er?

Jeg har blitt fortalt historier om både barn og voksne som etter sigende kunne holdt seg i nesten ukesvis, fordi at dassen ikke befant seg på rett sted. As if, har jeg tenkt... Må man drite, så må man drite, er min erfaring, og da er det ikke bare å knipe igjen. Ledd ondt inni meg har jeg også gjort, over disse historiene.

Like mye har jeg ristet på hue over overnevnte kjønn som kan tilbringe timer på den hvite skåla, bare for å trøkke ut dagens dose med overskudd.

Men, nå har det seg slik at jeg er mor til en liten krabat av overnevnte kjønn, og jaggu har ikke han også blitt en dritesæring...

Han kan plutselig si at han må på do, men før han går dit, så leter han frem DS eller blader, og så går han. Og borte blir han... Halvtimen går fort, og på spørsmål om han snart er ferdig, så får man bare noe stønnende "snart" tilbake, godt akkompanert av Super Mario i fullt firsprang mot en eller annen stjerne...

Og i påsken...

Guttungen er en daglig driter. Man kan omtrent stille klokka etter dritingen hans. Dvs, ikke klokka nøyaktig, men nevn ordet sengetid, og han fyker på do.

Nå er det jo lett å konkludere med at dette er uthaling av leggetid, men det er ikke det, for han er lik uansett tid på døgnet. Det hender jo an må tidligere enn sengetid også...

Men i hvertfall...han driter daglig. Og gjør han det ikke, så er det noe galt.

Men altså i påsken...

Vi reiser på ferie, og er innom et bolighus på vei til feriemålet. Her går avleggeren på do, og driter. Det utsetter turen videre med godt og vel halvtimen. Greit nok.

Dette var en tirsdags ettermiddag.

På feriestedet er det utedo, og for fisefine bybarn, så er jo dette et litt betent tema. Guttungen pisser ute i gresset, mens jentungen bruker uante mengder med Glade når hun må på do.

Onsdag kommer og går. Det samme gjør torsdag. Mor tenker ikke over det, men når fredagen kommer og går, og minsteavleggeren fortsatt ikke har vært på do, så blir hun betenkt... 3 dager uten driting; det er ikke normalt...

Lørdag kommer, og avleggeren blir beordret på do. Han nekter først, men når tanken først er sådd, så kommer trangen løpende. To bokser glade går med, og den hellige stunden kan starte. DS`en er selvfølgelig med.

Etter en time er han ferdig, og det er da mor biter i seg alle AS IF, og onde latter... Gutter KAN faktisk styre dette her. Deres vilje, eller motvilje om du vil, er større enn trangen. Er ikke forholdene rette, så driter de i å drite, enkelt og greit.

Jeg på min side kan ikke fatte og begripe at det går an. Som nevnt; må man drite, så må man drite, og der er jeg...

Er ikke lenge siden jeg var på shopping, og kjente på vei ut at jeg burde vært på do, men slo fast at jeg klarer å vente til jeg er hjemme. Var bare ti minutters kjøretur.

Men helt ærlig...det er de jævligste ti minuttene jeg har vært med på. Kaldsvetten rant til slutt, og takene i magen kan man glatt sammenligne med rier. Det å gå fra bilen og opp til døra her, for så å låse opp og gå inn, det fremstår ennå som et mareritt. Jeg nærmest krøp opp bakken, med kaldsvetten rennende.

Så jeg har vel egentlig konkludert med at det er en fysisk forskjell på tarmene til mann og kvinne. Menns tarmer styres av det samme som styrer søvn og sex. Knips med fingrene og jeg sover, eller knips med fingrene og jeg er kåt. Og i motsatt fall: knips med fingrene og jeg er våken, eller knips med fingrene og ting krymper sammen til en skrukket rosin. Mens en stakkars dame trenger et par timer på å få søvnen ut av øynene, eller et par timer på å innse at kåtskapen ikke ga uttelling denne gange...

Jeg er i grunn glad jeg er dame, hva driting angår. Jeg har prøvd å sitte lenge på do, men fy katta så booring det er... 5 minutter, og jeg er møkklei (!!)

Nei, takke meg til det å dra ned buksa, sette seg på ramma, trøkke ut det som må ut, og så ferdig. Alt annet er jo totalt waste of time...

Uff... For en avhandling

Gammel 09-05-09, 01:53   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Da må jeg være mann, for jeg kan fint holde meg i flere dager. Jeg går kun på do hjemme. *sær*
Jeg sitter dog ikke lenge om gangen.

Gammel 09-05-09, 01:55   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Da må jeg være mann, for jeg kan fint holde meg i flere dager. Jeg går kun på do hjemme. *sær*
Jeg sitter dog ikke lenge om gangen.

Jeg er også sær.

Har bæsjeangst, og har store problemer med å bæsje andre steder enn hjemme. Og da må mannen være opptatt av tven, sove, eller aller helst være ute av huset.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 01:56   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg er også sær.

Har bæsjeangst, og har store problemer med å bæsje andre steder enn hjemme. Og da må mannen være opptatt av tven, sove, eller aller helst være ute av huset.

Sånn sett er det fint med en mann som jobber mye.

Gammel 09-05-09, 01:57   #6
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 02:00   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Sånn sett er det fint med en mann som jobber mye.

Jeg vet at jeg er virkelig sær når det gjelder bæsjing, altså. Jeg kan til nøds klare det hjemme hos mine aller beste venner, eller hos foreldrene mine, så sant ting ligger til rette for det. (At toalettet ikke ligger vegg-i-vegg med stue/oppholdsrom, at det er nok dopapir til at jeg kan legge det i toalettet, at jeg kan nå vannkranen for å lage litt distraherende sildrelyd osv. ) Driting er en kunst, nemlig.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 02:00   #8
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Uff... For en avhandling

Noe må jo jeg bruke tiden på, mens mannen er på dass...

Gammel 09-05-09, 02:04   #9
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Noe må jo jeg bruke tiden på, mens mannen er på dass...

Hvordan kunne man vite at det var det det handlet om, liksom? Ikke bare drittprat?

Gammel 09-05-09, 02:06   #10
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Hvordan kunne man vite at det var det det handlet om, liksom? Ikke bare drittprat?

Det driter jeg i.

Gammel 09-05-09, 02:09   #11
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Det driter jeg i.

Hmmm.. I en anal fase, kanskje?

Gammel 09-05-09, 02:10   #12
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Hmmm.. I en anal fase, kanskje?

Næsj...

Gammel 09-05-09, 02:13   #13
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Næsj...

Ikke det heller? Hva handler det så om? Bæsj?

Gammel 09-05-09, 02:58   #14
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Søren: "Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre før du kan gi til Carrera igjen".

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 02:59   #15
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg er også sær.

Det må være fryktelig slitsomt.

Gammel 09-05-09, 03:00   #16
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Søren: "Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre før du kan gi til Carrera igjen".

Spilleregel?

Gammel 09-05-09, 03:04   #17
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Spilleregel?

Huh?

Gammel 09-05-09, 08:05   #18
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Så vulgært. : prippen byfrue:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 08:14   #19
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Heldigvis et hangup jeg ikke har. Jeg tror ikke det nødvendigvis er fysiske forskjeller i tarmsystemet, men jeg har observert at menn ofte bruker veldig lang tid på do.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-09, 08:54   #20
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsomt skrevet og observert, reneste kåseriet.

Emneord
full rygg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.