|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
Se resultatene: Har du håndsåpe på kjøkkenet? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
188 | 82,46% |
Nei. |
23 | 10,09% |
Har hatt men ikke nå lengre. |
13 | 5,70% |
Annet. |
4 | 1,75% |
Deltakere: 228. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?
Prippen? Da lurer jeg virkelig på hvor grensen går for hva du synes er ekkelt. Brukte tamponger på middagsbordet?
![]() |
#2 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jøss, det var da voldsomt - du la kanskje ikke merke til kneggesmileyen etter det med prippen? Det skulle liksom indikere en spøkefull tone. Jeg har heller ikke for vane å legge matavfall eller brukte kaffefiltere på middagsbordet, og søppelbøtta vår er på trygg avstand fra middagsbordet og blir dessuten tømt minst en gang om dagen. Jeg har ingen problemer med hverken bind eller tamponger og synes ikke det er spesielt vemmelig å tømme noen søppelbøtte hverken her eller der. Jeg har i grunnen ikke tenkt så nøye gjennom dette før jeg så denne tråden. Vi har søppelbøtte med lokk til bleier stående utenfor badet, og det kan jo være at jeg lar bøtta bli stående der med denne diskusjonen i minne.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 24-05-09 kl 05:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Har du håndsåpe på kjøkkenet?Jeg glemte visst en smiley, skal huske det neste gang jeg tuller eller overdriver litt.
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
Og der ble jeg minnet om at jeg bestilte en mooncup for snart et år siden som jeg fortsatt ikke har fått rotete meg til å prøve.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|