Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vinterdress får barna?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 21:49   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Guttene skal få Trolldress. Må bare spare litt penger først

Gjett

Oliver er heldig som skal få leke i vinter i nydelig Trolldress etter Eirik han

Gammel 25-09-06, 22:00   #2
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Gjett

Oliver er heldig som skal få leke i vinter i nydelig Trolldress etter Eirik han

Koselig det!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 22:01   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjøpt nye Mikk-line dresser til begge to på salg.

W har i en dress fra i fjor som ikke er helt utslitt og lille E har et par dresser til som skift.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 22:06   #4
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Reimatec høstdress med ullklær under.

Gammel 25-09-06, 22:45   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi prøver ReimaTec i år etter å ha sverget til Troll tidligere år, fordi ReimaTec-dressen virker lettere å kle av og på selv, og det er et poeng for en fireåring, synes jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 22:48   #6
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi prøver ReimaTec i år etter å ha sverget til Troll tidligere år, fordi ReimaTec-dressen virker lettere å kle av og på selv, og det er et poeng for en fireåring, synes jeg.

Samme her, bare at vi har treåring, da. Trollet er eksepsjonelt lite talentfull når det gjelder å kle av og på seg, så her må det legges til maksimalt til rette nå som hun har flyttet opp på storebarnsavdelingen. Huldra arver Trollets første Troll-dress (som vi har vært knallfornøyd med).

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 09:59   #7
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Trolldressen er knotete. Dengang Storesøster var 4 år, og 5 også forsåvidt, slet hun med å kle av og på seg Trolldressen selv. Da Mellomsøster var 2 år, tok hun lett av og på Ticketdressen sin helt på egen hånd. Hun trengte bare hjelp til glidelåsen.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:19   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Jeg synes dressene er så dyre jeg! - Det river i sjelen å bruke så mye penger! - Ikke handler ikke om vi har råd eller ikke og det handler ikke om at vi ikke vil at prinsen skal få det beste, men likevel: Det er fryktelig dyrt og spareren i meg sliter

Vi kommer nok til å gå for Mikk-Line eller så tror jeg at Ticket to heaven look-alike'en fra Minymoe blir dressen i år.

Hei forresten! - første meldinga mi her! Har egentlig tenkt at jeg ikke skal henge her inne så mye, men you never know....

Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 16:46   #9
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Reimatec. Snuppa er 2,10 år.
Den var jeg veldig fornøyd med i fjor også, både vinter og høst/vår.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 20:11   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Eldstemann skal bruke Beaver-dressen fra ifjor, den er stor nok og vi er fornøyd med den. Mulig jeg kjøper en ekstradress senere, liker å ha to av hvert pga barnehagen.
Minstemann er liten av vekst og vanskelig å kjøpe til siden hun fortsatt er mer str 80 enn 86-92. Men vi har arvet en rød Reimadress som hun kan bruke, i tillegg til brorens dress som jeg ikke husker merket på. I tillegg tror jeg vi ha enda en rød dress arvet, Upto.
Ellers bruker jeg ullundertøy og fleece hele vinteren.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 01:49   #11
Magic
Fullverdig medlem

Magic sin avatar

Hvor: Østfold
Magic har et hav av muligheter foran seg
Standard

Lillemor passer fint Reimatec dressen som ble kjøpt i vinter, og så har hun en annen dress i reserve.

Magic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 21:29   #12
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Tinkeliten har fått en Refleks vinterdress. Babymodell i str 92. Også har vi diverse arvedresser, blant annet en gammel og god reimatec.

Det blir sjelden veldig kaldt her, så for meg er det viktig å se på hvordan han beveger seg i klærne. Blir nok mye bruk av tynn ull under.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 21:25   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg synes dressene er så dyre jeg! - Det river i sjelen å bruke så mye penger! - Ikke handler ikke om vi har råd eller ikke og det handler ikke om at vi ikke vil at prinsen skal få det beste, men likevel: Det er fryktelig dyrt og spareren i meg sliter

Vi kommer nok til å gå for Mikk-Line eller så tror jeg at Ticket to heaven look-alike'en fra Minymoe blir dressen i år.

Hei forresten! - første meldinga mi her! Har egentlig tenkt at jeg ikke skal henge her inne så mye, men you never know....

Enig med deg, det er mye penger samme om man har råd eller ikke.
Anbefaler virkelig å bruke vårsalget. Trolldressen vår som ligger og venter ble kjøpt med 30% avslag i april. Det monner bra når det er i den prisklassen det er i utgangspunktet.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 19:58   #14
Line
Just me

Line sin avatar

Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Begge jentene har Troll-dresser.

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 10:09   #15
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har to dresser fra i fjor vinter som jeg tror vil passe, i alle fall fram til jul. Det ene er en Trolldress med ullfór. Den andre er en Helly Hansen med utagbart fór.

Gammel 27-09-06, 11:23   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en Trolldress fra ifjor, og en ReimaTec jeg kjøpte brukt vinteren før der igjen. Begge er i str. 110, og det er jeg sikker på passer i år også. ReimaTec'en begynner å bli lite vanntett, så jeg får prøve med impregnering igjen. Går ikke det så kommer jeg til å se etter en ny ReimaTec, helst om det dukker opp et bra tilbud. Og så har vi forresten en todelt helly Hansen (ski)dress, det bør vel egentlig holde.

Sist redigert av Filifjonka : 27-09-06 kl 11:34.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 11:27   #17
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har kjøpt en Reflex dress til minsten. Det er vel mer en høstdress, men jeg regner med at det skal gå greitt gjennom vinteren med ull og fleece under. Så kaldt pleier det ikke å være her.
I tillegg så har jeg kjøpt regntøy med fleecefor.
Til mellomste har jeg en Reima dress som jeg kjøpte i fjor. Lurer på om det er en slik Buller og Bång (han kaller den iallefall for politidressen sin, for den har slik politirefleksstriper på). Regner med at den passer i år også, men den må nok syes litt til. Den har nemlig raknet i skrittet. Var veldig fornøyd med at den holdt ham god og varm og tørr i fjor, men den har som sagt raknet i sømmer, og merker har falt av.
I tillegg har han en todelt, mer skidress.
Storesøster og skolejenta fikk en todelt dress kjøpt på Catch. Ikke noe dyr dress, men vi er kjempefornøyd med den. Og passer hun ikke den hun fikk i fjor, så kjøpte min mor en i neste str også så hun har en til.

Gammel 27-09-06, 12:44   #18
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må si at jeg er litt nysgjerrig på Ticket To Heaven dressene.

Er det noen som vet hvor de selges i Østfold?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 15:37   #19
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg må si at jeg er litt nysgjerrig på Ticket To Heaven dressene.

Er det noen som vet hvor de selges i Østfold?

Selges på Filiokus på Østfoldhallen ihvertfall. Der har vi kjøpt vår. Har brukt Reima tidligere men byttet til Ticket nå i år.

Gammel 27-09-06, 15:38   #20
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Selges på Filiokus på Østfoldhallen ihvertfall. Der har vi kjøpt vår. Har brukt Reima tidligere men byttet til Ticket nå i år.

Thank you

Det eneste jeg synes ser litt dumt ut med de er at de ikke har noen strikk i livet, men det har kanskje ikke noe å si?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:19.