|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har kjøpt nye Mikk-line dresser til begge to på salg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reimatec høstdress med ullklær under.
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Samme her, bare at vi har treåring, da. Trollet er eksepsjonelt lite talentfull når det gjelder å kle av og på seg, så her må det legges til maksimalt til rette nå som hun har flyttet opp på storebarnsavdelingen. Huldra arver Trollets første Troll-dress (som vi har vært knallfornøyd med).
|
|
|
#7 |
|
På vei
Trolldressen er knotete. Dengang Storesøster var 4 år, og 5 også forsåvidt, slet hun med å kle av og på seg Trolldressen selv. Da Mellomsøster var 2 år, tok hun lett av og på Ticketdressen sin helt på egen hånd. Hun trengte bare hjelp til glidelåsen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Jeg synes dressene er så dyre jeg! - Det river i sjelen å bruke så mye penger! - Ikke handler ikke om vi har råd eller ikke og det handler ikke om at vi ikke vil at prinsen skal få det beste, men likevel: Det er fryktelig dyrt og spareren i meg sliter |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilken vinterdress får barna?Reimatec. Snuppa er 2,10 år. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Eldstemann skal bruke Beaver-dressen fra ifjor, den er stor nok og vi er fornøyd med den. Mulig jeg kjøper en ekstradress senere, liker å ha to av hvert pga barnehagen.
|
|
|
#11 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: Østfold
![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Lillemor passer fint Reimatec dressen som ble kjøpt i vinter, og så har hun en annen dress i reserve. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Tinkeliten har fått en Refleks vinterdress. Babymodell i str 92. Også har vi diverse arvedresser, blant annet en gammel og god reimatec.
|
|
|
#13 |
|
I mål
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?
Enig med deg, det er mye penger samme om man har råd eller ikke. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Just me
![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Begge jentene har Troll-dresser. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
Vi har en Trolldress fra ifjor, og en ReimaTec jeg kjøpte brukt vinteren før der igjen. Begge er i str. 110, og det er jeg sikker på passer i år også. ReimaTec'en begynner å bli lite vanntett, så jeg får prøve med impregnering igjen. Går ikke det så kommer jeg til å se etter en ny ReimaTec, helst om det dukker opp et bra tilbud. Og så har vi forresten en todelt helly Hansen (ski)dress, det bør vel egentlig holde. Sist redigert av Filifjonka : 27-09-06 kl 11:34. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Javel
|
Har kjøpt en Reflex dress til minsten. Det er vel mer en høstdress, men jeg regner med at det skal gå greitt gjennom vinteren med ull og fleece under. Så kaldt pleier det ikke å være her.
|
|
|
|
#19 |
|
...
Selges på Filiokus på Østfoldhallen ihvertfall. Der har vi kjøpt vår. Har brukt Reima tidligere men byttet til Ticket nå i år.
|
|
|
#20 |
|
--
|
|
|
|
|
![]() |