Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vinterdress får barna?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-06, 23:25   #121
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken vinterdress får barna?

Emmis har fått Reimatec babymodellen, i brun/lyseblå med ører på. Vanvittig søt.
Str 92, litt stor nå men passer nok neste vinter også. Bestemoren har sponsa litt (bursdagspresang).

Kjøpt vottene også, de kostet jo 299,- men sikkert forferdelig bra... Og passer nok også neste vinter.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:22   #122
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Emmis har fått Reimatec babymodellen, i brun/lyseblå med ører på. Vanvittig søt.
Str 92, litt stor nå men passer nok neste vinter også. Bestemoren har sponsa litt (bursdagspresang).

Kjøpt vottene også, de kostet jo 299,- men sikkert forferdelig bra... Og passer nok også neste vinter.

Hvordan er bevegligheten i den Reimaen??.
vurderer samme størrelse til lillemor som er 85 cm høy og veldig tynn.. men er redd hun blir vaggende da , om du skjønner..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 10:55   #123
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Eldstemann passer Trolldressen fra i fjor. Den passer nå iallfall til jul, så kan han ønske seg Reima fra oldemor. Kan sikkert kjøpe på salg i januar tenker jeg, det oldemor ikke vet osv...

Minstemor har godt med ulltøy og også en hel fleecedress fra H&M, det holder vel for henne som skal ligge i pose i vinter. (Er snart 8mnd).

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 11:08   #124
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vänås, tror jeg den heter til eldste og ReimaTec til minste.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 11:52   #125
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Hvordan er bevegligheten i den Reimaen??.
vurderer samme størrelse til lillemor som er 85 cm høy og veldig tynn.. men er redd hun blir vaggende da , om du skjønner..

Hm, jeg kan ikke svare for sikkert. Mulig den blir litt posete, selv om det skal den jo være. Men fordi den er litt posete, tror jeg også den er varmere, for luft isolerer jo, bedre enn en trang dress. Jeg tror nesten du bare må prøve begge på henne, sånn for å være sikker. Vi prøvde hjemme (deponerte på 2 dresser) for tålmodigheten var ikke den seigeste da vi var på butikktur...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 11:58   #126
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en Trolldress fra ifjor som fortsatt passer, og så har jeg kjøpt en rimeligere (599,-) som heter Minymo som jeg ikke har prøvd før. Den SER ihvertfall veldig fin ut, og skal være vindtett, vanntett og pustende, men sikkert ikke like vanntett som ReimaTec. Vi får se. Den er i ett lag og lett å ta på, og deilig myk fleece på innsiden som falt veldig i smak hos eieren.
Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe ReimaTec, men de fargene de har hatt i butikkene her var så stygge i år... Siden jeg ikke har funnet dem på tilbud noe sted, syns jeg det var for kjedelig å betale 14-1500 for en dress jeg syns er schtøgg. Så i år prøver vi noe annet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 12:25   #127
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Her vart det Reimartec på begge to til slutt. Hanna fekk ein brukt, Oda fekk ny, for den skal ho bruke minst to sesongar + at Hanna skal arve den. Det er iallefall planen.

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 12:34   #128
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Svaggen er litt kul
Standard

Kom over en butikk som solgte ut Trolldressene fra 2005 til 899,- i september, så da slo jeg til.

Gammel 02-11-06, 22:52   #129
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har årets Troll dress som ser litt annerledes ut. Syns egentlig den er ganske kul, men den kan også være litt stygg. Uansett så er vi veldig fornøyde.
Har også kjøpt HH vinterdressen

Gammel 02-11-06, 23:00   #130
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storesøster har Reimatec. Mulig vi må investere i en større størrelse i løpet av vinteren, men foreløpig satser vi på dressen hun har samt boblejakke og boblejakke til skift.

Gammel 02-11-06, 23:04   #131
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Har reimatec, men vurderer å kjøpe HH eller POP i tillegg.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 23:05   #132
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Kjøpte først Trolldress, men det ble til at jeg gikk tilbake og byttet den til den gode gamle ReimaTec dressen Gode vaner er vonde og vende ....

Gammel 04-11-06, 19:40   #133
tutta
Passiv

Standard

Felix har fått en brukt Reima-tec babymodell og denne fra ticket to heaven

Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 21:22   #134
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Nå har Reflex-dressen vært i bruk, og vi har fått skryt fra barnehagen allerede. De syntes den virket varm og god i forhold til hvor tynn den så ut. Første gang han hadde den på tok de på ham en fleecegenser inni, for de kunne ikke tro den var varm nok, men det var den altså.
Ellers har vi anskaffet en ekstradress, det ble en brukt ReimaTec som jeg fikk kjøpt billig her inne.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 21:32   #135
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden har fått Reima Tec, sort sådan, fjorårets modell, men splitt ny nå.
"Tanten" til poden jobber på Reflex, så hun fikk tak i den til en svinebillig penge!

Gammel 06-11-06, 19:35   #136
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Hvor: Rogaland
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

Her har vi valgt Reimatec

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 19:58   #137
Line
Just me

Line sin avatar

Line er litt kulLine er litt kul
Standard

Begge jentene har Troll-dresser.

Line er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 21:29   #138
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Tinkeliten har fått en Refleks vinterdress. Babymodell i str 92. Også har vi diverse arvedresser, blant annet en gammel og god reimatec.

Det blir sjelden veldig kaldt her, så for meg er det viktig å se på hvordan han beveger seg i klærne. Blir nok mye bruk av tynn ull under.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 16:26   #139
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mathias har fått denne: Reimatec Mango brun/lys blå.

Gammel 07-11-06, 20:44   #140
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

så har jeg kjøpt en rimeligere (599,-) som heter Minymo som jeg ikke har prøvd før. Den SER ihvertfall veldig fin ut, og skal være vindtett, vanntett og pustende, men sikkert ikke like vanntett som ReimaTec.

Den tenkte jeg også å kjøpe - solgte den på mitt skattekammer her i Trondheim. Synes de ligner veldig på ticket to heaven-dressene jeg - likte så godt stroppen under foten som var av gummi og ikke strikk - i tillegg til fasongen da. Vi har endt opp med en Name-it dress vi - får håpe den duger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.