|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Emmis har fått Reimatec babymodellen, i brun/lyseblå med ører på. Vanvittig søt.
|
|
|
|
#122 |
|
godt brukt
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Eldstemann passer Trolldressen fra i fjor. Den passer nå iallfall til jul, så kan han ønske seg Reima fra oldemor. Kan sikkert kjøpe på salg i januar tenker jeg, det oldemor ikke vet osv... |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Hm, jeg kan ikke svare for sikkert. Mulig den blir litt posete, selv om det skal den jo være. Men fordi den er litt posete, tror jeg også den er varmere, for luft isolerer jo, bedre enn en trang dress. Jeg tror nesten du bare må prøve begge på henne, sånn for å være sikker. Vi prøvde hjemme (deponerte på 2 dresser) for tålmodigheten var ikke den seigeste da vi var på butikktur...
|
|
|
|
#126 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Vi har en Trolldress fra ifjor som fortsatt passer, og så har jeg kjøpt en rimeligere (599,-) som heter Minymo som jeg ikke har prøvd før. Den SER ihvertfall veldig fin ut, og skal være vindtett, vanntett og pustende, men sikkert ikke like vanntett som ReimaTec. Vi får se. Den er i ett lag og lett å ta på, og deilig myk fleece på innsiden som falt veldig i smak hos eieren. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Her vart det Reimartec på begge to til slutt. Hanna fekk ein brukt, Oda fekk ny, for den skal ho bruke minst to sesongar + at Hanna skal arve den. Det er iallefall planen. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Kom over en butikk som solgte ut Trolldressene fra 2005 til 899,- i september, så da slo jeg til.
|
|
|
#129 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Har årets Troll dress som ser litt annerledes ut. Syns egentlig den er ganske kul, men den kan også være litt stygg. Uansett så er vi veldig fornøyde.
|
|
|
#130 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Storesøster har Reimatec. Mulig vi må investere i en større størrelse i løpet av vinteren, men foreløpig satser vi på dressen hun har samt boblejakke og boblejakke til skift.
|
|
|
#131 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Har reimatec, men vurderer å kjøpe HH eller POP i tillegg. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Aktiv
Hvor: Ved Sognefjorden
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Kjøpte først Trolldress, men det ble til at jeg gikk tilbake og byttet den til den gode gamle ReimaTec dressen
|
|
|
|
#133 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna? |
|
|
|
#134 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Nå har Reflex-dressen vært i bruk, og vi har fått skryt fra barnehagen allerede.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Poden har fått Reima Tec, sort sådan, fjorårets modell, men splitt ny nå.
|
|
|
#136 |
|
Aktiv
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Her har vi valgt Reimatec |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Just me
![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Begge jentene har Troll-dresser. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvilken vinterdress får barna?Tinkeliten har fått en Refleks vinterdress. Babymodell i str 92. Også har vi diverse arvedresser, blant annet en gammel og god reimatec.
|
|
|
#140 |
|
Har tro på forbedring
|
Den tenkte jeg også å kjøpe - solgte den på mitt skattekammer her i Trondheim. Synes de ligner veldig på ticket to heaven-dressene jeg - likte så godt stroppen under foten som var av gummi og ikke strikk - i tillegg til fasongen da. Vi har endt opp med en Name-it dress vi - får håpe den duger.
|
![]() |
|
|