|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Streik i off. sektor?Er det ikke sånn (er på tynn is her) at dersom det ikke er førskolelærere til stede, så¨kan man drive som barnepark og dermed da med kortere åpningstid?
|
|
|
#2 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Streik i off. sektor?Skolen til ungene er tatt ut og blir stengt fra i morgen. Vi har ikke fått noen info før i dag, så jeg håper at vi i hvert fall får komme inn og hente yttertøy som henger der (jeg har ikke flere sett). Ser at flere barnehager i kommunen vil holde åpent i morgen mens så være stengt fra dagen etter pga. manglende renhold - altså at det vaskes i ettermiddag og derfor kan de ha ungene der i morgen.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Streik i off. sektor?
Jo, slik skal vår barnehage gjøre det. Den har heng opp lister som sier at halvparten av barna får gå i redusert tid uten pedopplegg fra halv ti til halv tre annen hver dag. Og de skulle visst ordne det så søsken får gå samme dag. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Jepp, det stemmer, det er slik det gjøres her. Det eneste er at når renholderne er tatt ut så er det nok begrenset hvor lenge de kan holde åpent av den grunn. Hadde derimot renholderene vært i jobb kunne det nok vært holdt delvis åpent lenge.
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Det stemmer, da har man ikke et pedagogisk tilbud, men en tilsynsordning. Jeg mener dog å erindre, og det også som et tillegg til innlegg over, at det fordrer at styrer ikke er tatt ut. Jeg husker ikke.
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg tror ikke det stemmer, som tidligere sagt så er både enhetsleder og fagansvarlig(et penere ord for styrer) tatt ut hos oss, og vi har en tilsynsordning. En av kommunaldirektørene har ansvar for denne tilsynsordningen.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|