Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Streik i off. sektor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-09, 20:06   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Streik i off. sektor?

Er det ikke sånn (er på tynn is her) at dersom det ikke er førskolelærere til stede, så¨kan man drive som barnepark og dermed da med kortere åpningstid?

Gammel 26-05-09, 20:23   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Skolen til ungene er tatt ut og blir stengt fra i morgen. Vi har ikke fått noen info før i dag, så jeg håper at vi i hvert fall får komme inn og hente yttertøy som henger der (jeg har ikke flere sett). Ser at flere barnehager i kommunen vil holde åpent i morgen mens så være stengt fra dagen etter pga. manglende renhold - altså at det vaskes i ettermiddag og derfor kan de ha ungene der i morgen.

Passer dårlig for meg dette, jeg skal sensurere norskeksamen framover. Men jeg satser på at nevøen min kan passe ungene en del; han går i 10. på samme skole så han får jo også fri.

Gammel 26-05-09, 20:27   #3
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Er det ikke sånn (er på tynn is her) at dersom det ikke er førskolelærere til stede, så¨kan man drive som barnepark og dermed da med kortere åpningstid?

Jo, slik skal vår barnehage gjøre det. Den har heng opp lister som sier at halvparten av barna får gå i redusert tid uten pedopplegg fra halv ti til halv tre annen hver dag. Og de skulle visst ordne det så søsken får gå samme dag.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 20:53   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jepp, det stemmer, det er slik det gjøres her. Det eneste er at når renholderne er tatt ut så er det nok begrenset hvor lenge de kan holde åpent av den grunn. Hadde derimot renholderene vært i jobb kunne det nok vært holdt delvis åpent lenge.

Gammel 26-05-09, 21:50   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det stemmer, da har man ikke et pedagogisk tilbud, men en tilsynsordning. Jeg mener dog å erindre, og det også som et tillegg til innlegg over, at det fordrer at styrer ikke er tatt ut. Jeg husker ikke.
Hadde du spurt meg for ett år siden, hadde jeg hatt full kontroll.

Gammel 26-05-09, 22:11   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det stemmer, da har man ikke et pedagogisk tilbud, men en tilsynsordning. Jeg mener dog å erindre, og det også som et tillegg til innlegg over, at det fordrer at styrer ikke er tatt ut. Jeg husker ikke.
Hadde du spurt meg for ett år siden, hadde jeg hatt full kontroll.

Jeg tror ikke det stemmer, som tidligere sagt så er både enhetsleder og fagansvarlig(et penere ord for styrer) tatt ut hos oss, og vi har en tilsynsordning. En av kommunaldirektørene har ansvar for denne tilsynsordningen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.