Sv: Dødshjelp
Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.
I eit samfunnsperspektiv synest eg det er svært skummelt å opne opp for å legalisere drap (som aktiv dødshjelp pr. i dag juridisk sett er karakterisert som). Det kan fort bli eit paradigmeskifte ein ikkje anar konsekvensane av. Eg ser absolutt dei liberalistiske autonomi-argumenta, men på eitt eller anna tidspunkt meiner eg at omsynet til samfunnet som heilskap må komme først.
Eg meiner at retten til å leve bør vere større enn retten til å få hjelp til å dø, og eg meiner difor at assistert sjølvmord ikkje bør legaliserast. Både av omsyn til enkeltmenneske og av omsyn til samfunnet som tross alt blir forma av vektlegging av liberalistiske vs. fellesskaps- argument.
Jeg lander på den siden av gjerdet jeg også. Jeg ønsker heller at man skulle bli mer bevisst på om man skal sette inn livsforlengende behandling eller ei jeg. Jeg opplever det som et stort problem at eldre, svært syke mennesker blir utsatt for behandling som ofte blir påpushet av pårørende. Men det er på siden av denne debatten.
Nei altså, jeg bare lurte på hva det spilte for rolle at den dødssyke neppe har greit å sette seg inn i hvordan det er å være dødssyk på forhånd? Som det var det du skrev om i innlegget som jeg svarte på.
For om det skal spille rolle, så kan man jo tenke seg at det svekker det argumentasjonen for at vi andre som ikke er dødssyke skal ha noe å si for hva som er riktig.