|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medbrakt på (charter)fly ?Ferdig NAN er vel lov? Mener å ha lest at barnemat er unntatt reglene.
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: Medbrakt på (charter)fly ?
Iset, jeg har reist med ferdig nan, jeg har hatt med kokt vann på termos og kaldt vann på flasker, og jeg har hatt med 'spebarnsjuice'. Altså alt som er til småbarn går rett gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen, Værnes og på Gando (Gran Canaria)
|
|
|
#3 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Medbrakt på (charter)fly ?På Gran Canaria er det veldig "snille" når det gjelder barn.
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Medbrakt på (charter)fly ?Mange ganger bestiller ikke vi flymat rett og slett pga. at det er ganske praktisk umulig. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Medbrakt på (charter)fly ?
Feil! Flyselskapene gjemmer seg ikke bak allergi-problemet. Dersom det er allergikere ombord som er så allergiske at de ikke kan oppholde seg ombord dersom det serveres f.eks. nøtter, så selges ikke nøtter ombord. Da opplyser vi over høyttaler at det også er strengt forbudt å nyte medbrakte nøtter. Passasjeren med allergi har da som regel allerede ved bestilling av billetten opplyst flyselskapet om allergien.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|