Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Uærlighet - hva er akseptabelt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-09, 21:19   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uærlighet - hva er akseptabelt?

[quote=Minni;1682432]

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Men ordningen er ikke der for at man skal få mer tid til familien!

quote]

Er det du som bestemmer hva ordningen er der for?
selv om jeg hadde god hjelp av pappaen til mini så hadde jeg ikke sjans til å jobbe 100%, hadde ikke fått kabalen til å gå opp. Dermed gikk jeg ned i stilling å mottok stønader for det. Skjønner ikke hva det har med uærlighet å gjøre.

Nei, det er ikke jeg som bestemmer det, og om ser så lot jeg være kommentere din forklaring på at du mottok støtte. Jeg sier ikke at folk ikke skal få støtte som alenemødre! Jeg sier bare at det ikke er en ordning man har krav på per def som aleneforeldre, men fordi man ellers ikke får kabalen til å gå opp - økonomisk eller tidsmessig.

Ordningen er der nettopp for dem! Men den er der ikke for dem som ikke har noe problem med å få hverdagen til å gå opp, men som synes det er ok å jobbe deltid uten å gå (særlig) ned i lønn.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.