Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?
For å gjenta essensen av det jeg har sagt, så spiller det egentlig ikke så stor rolle om noen stemmer på FRP for å få billigere sprit eller lavere drivstoffutgifter, de virker som tidligere nevnt historieløse og ikke særlige smarte, men det som får meg til å reagere, er at de samtidig samtykker og støtter oppunder et aldeles horribelt menneskesyn. De sier med sin stemme at det er helt greit at FRP diskriminerer og forskjellsbehandler mennesker. Det strider mot alt jeg tror på, alt jeg prøver å lære ungene mine og det er rett og slett så alvorlig at jeg ikke kan skjønne at billigere sprit, bedre veier eller færre utlendinger i landet skal være viktigere enn å behandle mennesker uavhengig av kjønn, rase, religion osv. likt. Går man i seg selv og finner ut at prisen på Smirnoffen er viktigere enn likebehandling, ja, da må man vel enten være ondskapsfull, utrolig egoistisk eller dum? Jeg mener, denne delen av FRPs politikk bør vel veie tyngst når man leser over partiprogrammene for å finne en som passer best?
|