|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Sv: Bjarne Håkon Hansen
Og bare fordi du er uenig med noen omtaler du andres meninger som tøys og sludder Sist redigert av Ine : 21-06-09 kl 20:35. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Har jeg sagt at helsevesenet er uten feil? Nei.
|
|
|
#3 |
|
rakkarpus
|
Så å si at det er forskjell på Kong Salomo og Jørgen Hattemaker er usaklig? Hjelpe meg, så arrogant du opptrer i dette innlegget.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Når du påstår Navarsete og andre politikere får annen behandling enn hva andre hadde fått i deres sted, så er det kjempedrøye påstander og det må være lov å si at man har en annen erfaring. Ærlig talt.
At det ble kjempebråk i etterkant vitner like mye om at dette ikke er godtatt oppførsel. Jeg synes det er hårreisende at han gjorde det.
Javel.
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Hvis du skal argumentere for at det er forskjellsbehandling må du komme med litt mer matnyttig informasjon enn at det er forskjell på kong salomo og Jørgen Hattemaker. Enten egenerfarte eksempler, statistikk eller andre troverdige kilder.
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Hvis det er noen som er lavmål i denne debatten, så er det virkelig deg! For en dustete ting å si. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
|
|
|
#8 |
|
Søt og rar
|
Tror neppe du kan ha sett så mange av Esmes tidligere innlegg.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ine da, dette var skrekkelig unødvendig skrevet synes jeg. Hva vet vel du om hvordan Esme gjør jobben sin? Den har da ikke vært oppe til debatt her. Du må klare å skille mellom sak og person.
|
|
|
|
#11 |
|
rakkarpus
|
En som visstnok jobber i helsevesenet og ikke evner å høre på en brukers erfaringer, og mener hun har krav på sannheten om helsevesenet, har jeg ikke mye respekt for gitt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Tøys, jeg har aldri sagt at jeg har krav på sannheten om helsevesenet. Derimot presiserte jeg at det jeg sa var personlige erfaringer, som her:
Det var direkte svar på det du spurte om her.
Derimot skrev du:
Og det er for det første ikke noen egen erfaring, men en kjempedrøy og feilaktig påstand. Og faktisk det reneste sludder og pølsevev. (Og om du ikke har skjønt det ennå, så er ikke dette personangrep, det er angrep på dine påstander)
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Ok. På tide å banne kjenner jeg. |
|
|
|
#14 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg sa at mine erfaringer er personlige. Det er du som kommer med generelle påstander om helsevesenet. Uten å si noe som helst om hva du bygger påstandene på. Er det noen som er arrogant her så er det deg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|