|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Bjarne Håkon HansenJeg synes det er helt utrolig at toppolitikere i Norge ikke har bedre vurderingsevne. At han ikke forstår at det er å tråkke over en grense og at han blander roller er helt hårreisende, egentlig.
|
|
|
#23 |
|
rakkarpus
|
Sv: Bjarne Håkon Hansen
Og bare fordi du er uenig med noen omtaler du andres meninger som tøys og sludder Sist redigert av Ine : 21-06-09 kl 20:35. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Vel, nå fikk vel ikke denne vennen spesielbehandling, selv om Hansen ringte på hans vegne.
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Ja, det er dette som er litt merkelig. Han har vist dårlig dømmekraft i denne saken.
|
|
|
#26 |
|
Pauset
|
Sv: Bjarne Håkon HansenEn helseminister bør forstå at han aldri er en hvilken som helst Herr Hansen. Han er og blir helseminister, og derfor bør han være veldig forsiktig. Hadde jeg vært Ryan så hadde jeg vært flau over at helseministeren hadde ringt, men det var kanskje noe Ryan var klar over.... ikke vet jeg.. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
maler
|
Sv: Bjarne Håkon HansenJeg er også nysgjerrig nok til å lure på hva det var helt konkret som fikk helseministeren til å ville ta en telefon til sykehusledelsen for "å forsikre seg om at vennen fikk god nok behandling".
|
|
|
#28 |
|
rakkarpus
|
I Dagbladet står det at det var pga at Inge Ryans rom var trekkfult. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Mother of Dragons
|
Har jeg sagt at helsevesenet er uten feil? Nei.
|
|
|
#30 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns i grunn ikke det er så veldig mange særordninger for politikere, ikke utover de jeg ser på som naturlige. Det var jo heller ingen særordninger i dette tilfellet.
|
|
|
#31 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg sa at mine erfaringer er personlige. Det er du som kommer med generelle påstander om helsevesenet. Uten å si noe som helst om hva du bygger påstandene på. Er det noen som er arrogant her så er det deg.
|
|
|
#32 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bjarne Håkon HansenJeg tror nok, dessverre, at det også i helsevesenet er sånn at det kan hjelpe å ha kontakter/kjenne noen. Jeg tror ikke vi kan være så naiv at alt går rett for seg her i Norge heller.
|
|
|
#33 |
|
rakkarpus
|
Så å si at det er forskjell på Kong Salomo og Jørgen Hattemaker er usaklig? Hjelpe meg, så arrogant du opptrer i dette innlegget.. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Denne regjeringen er ikke kjent for å lære av sine egne feil. Kristin Halvorsen ble filleristet da hun mente at hun var i sin fulle rett til å fronte boikott av israelske varer som privatperson, uten at dette skulle påvirke hennes virke som finansminister. Dette er jo 3 år siden, så det er mulig Hansen mener vurderingene som lå til grunn for kritikken er foreldet. |
|
|
|
#35 |
|
Glamorøs
|
Eh, nei. Det vitner bare om at han tok en telefon han ikke burde, ikke at den ble tatt til følge på noe vis.
|
|
|
#36 |
|
rakkarpus
|
Eh jo, det vitner om en holdning som Bjarne Håkon Hansen har/har hatt, politiker-venner fortjener bedre behandling enn den vanlige mann i gata. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Det er ikke det samme som du påsto over. Du sa at det var forskjellsbehandling.
|
|
|
#38 |
|
Mother of Dragons
|
Når du påstår Navarsete og andre politikere får annen behandling enn hva andre hadde fått i deres sted, så er det kjempedrøye påstander og det må være lov å si at man har en annen erfaring. Ærlig talt.
At det ble kjempebråk i etterkant vitner like mye om at dette ikke er godtatt oppførsel. Jeg synes det er hårreisende at han gjorde det.
Javel.
|
|
|
#40 |
|
maler
|
Hvis du skal argumentere for at det er forskjellsbehandling må du komme med litt mer matnyttig informasjon enn at det er forskjell på kong salomo og Jørgen Hattemaker. Enten egenerfarte eksempler, statistikk eller andre troverdige kilder.
|
![]() |
|
|