|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Svømmeundervisning - inspirert av et par andre tråder her inne
Ressursterke foreldre med penger tar med barna i bassenget på fritiden. Ikke alle kan eller vil prioritere slik. I de fleste Oslobadene koster en voksebillett 75 kroner, og barn 36 kroner. Det blir en ganske stor utgift på en familie med noen barn hvis alle skal med. Familiebillett med 2 voksne og 2 barn koster fra 186 til 224 kroner.
I Oslo finnes det noe sånt som 3-5 skolebasseng tror jeg og 8 offentlige bad. I følge denne artikkelen står det dårligst til med svømmeundervisningen i Oslo, Hordaland og Buskerud. Når vi hadde svømming på ungdomskolen måtte vi betale selv, alle hadde med 30 kroner de gangene vi dro på Tøyenbadet.
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Ja, vi prioriterer selvfølgelig hva vi vil bruke penger på. For meg er det en naturlig ting å bruke penger på familiekos i bassenget og at ungene mine skal bli trygge i vann, men det er selvsagt opp til hver enkelt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Og som sagt, det er ikke alle som kan prioritere det, samme hvor mye de vil.
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Det tror jeg er en helt annen diskusjon. Jeg kunne selvsagt skrevet noe om hva de som ikke kan evt bruker penger på i stedet for turer i svømmehallen med barna, men jeg lar det være. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Den var teit og fordomsfull, 007.
|