|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Stiv
|
Sv: Om kommunikasjon i bloggene
Som beskjeden bloggerookie og ikke blant de som har flest innlegg og gjør meg mest bemerket, vil jeg heller se på det på en annen måte: Jeg vil ikke gi tilgang til folk som ikke gir meg et vink om at de ønsker å lese bloggen min.
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg ser den. På den andre siden: Hvordan skal en som ikke har tilgang vite om det er en blogg hvor det hadde vært interessant å lese, eller om det er en superprivat blogg som man kun bruker som oppsummering for en slankekur, f.eks? De finnes også.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Jeg skjønner den, men det er ikke alltid så lett å "vite" om noen har en blogg. Man ser det jo under avataren, men jeg klikker veldig skjelden der, jeg ser kun på oversikten under Blogger, og der kommer jo bare de jeg har tilgang på opp. Derfor savner jeg skjelden de bloggene jeg ikke har tilgang på, fordi jeg knapt tenker på at de eksisterer. Det betyr ikke at jeg ikke har interesse av dem, hadde jeg hatt tilgang.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|