Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Thailand med 2-åring (Krabi/Ao Nang)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-09, 18:41   #1
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Thailand med 2-åring (Krabi/ Ao Nang)

Opprinnelig lagt inn av LimboLine, her.

Bør vi avlyse turen p.g.a. svineinfluensaen?
Min mamma er hysterisk i forhold til snart 2-åringen, og mener ikke det er en god idè å dra.

Fordi hun kan bli syk på ferie eller fordi hun kan bli syk i det hele tatt? Det er vel like stor sjans for å bli syk her hjemme som i Thailand. Med reiseforsikring så får dere jo behandling på privatsykehus i Thailand om det trengs. Veldig god standard og flinke folk i Thailand.

Hadde det vært oss så hadde vi reist. Men jeg dro jo gravid til Singapore midt i værste SARS-perioden og vi dro også med oss 1-åring til Thailand uken etter tsunamien.

Gammel 23-07-09, 22:31   #2
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har bestilt billetter til Thailand med avreise 1.februar. Skal være i en måned. Flyr om Singapore og til Koh Samui. Tar det videre derfra vi. Vet bare at vi skal være på bryllupshotellet vårt fra 18.-19.februar og at det er i Krabi-provinsen. Blir nok noen dager i Singapore på tur hjem.

Vi har da en baby på 1 år med oss. Gleder oss enormt. Jeg personlig synes det er hysteri å vurdere å avbestille billettene til Thailand allerede nå, på grunn av svineinfluensa. Jeg regner med at vi alle har hatt det når vi er klar for avreise.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 03:10   #3
LimboLine
Superaktiv

LimboLine sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
LimboLine er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Fordi hun kan bli syk på ferie eller fordi hun kan bli syk i det hele tatt? Det er vel like stor sjans for å bli syk her hjemme som i Thailand. Med reiseforsikring så får dere jo behandling på privatsykehus i Thailand om det trengs. Veldig god standard og flinke folk i Thailand.

Fordi hun kan bli syk. det er klart hun kan bli det hjemme også, men jeg var usikker på om hun kanskje kan bli rammet "hardere" der enn her?
Har snakket med legekontoret, og beroliget mamma, så det blir så vi reiser.
med masse håndsprit i bagasjen.

Opprinnelig lagt inn av Ingrid-lille, her.

Vi har bestilt billetter til Thailand med avreise 1.februar. Skal være i en måned. Flyr om Singapore og til Koh Samui. Tar det videre derfra vi. Vet bare at vi skal være på bryllupshotellet vårt fra 18.-19.februar og at det er i Krabi-provinsen. Blir nok noen dager i Singapore på tur hjem.

Vi har da en baby på 1 år med oss. Gleder oss enormt. Jeg personlig synes det er hysteri å vurdere å avbestille billettene til Thailand allerede nå, på grunn av svineinfluensa. Jeg regner med at vi alle har hatt det når vi er klar for avreise.

En måned høres helt fantastisk ut. Kos dere!

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.